Przetargi.pl
Przebudowa części gospodarczej oraz pomieszczenia istniejącej kuchni w podpiwniczeniu budynku Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza 168
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8670100, 8670133 , fax. 017 8670157
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza 168 168
    36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8670100, 8670133, fax. 017 8670157
    REGON: 69058214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części gospodarczej oraz pomieszczenia istniejącej kuchni w podpiwniczeniu budynku Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa części gospodarczej oraz pomieszczenia istniejącej kuchni w podpiwniczeniu budynku Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej w zakresie: 1) kuchnia i pomieszczenia podpiwniczenia: - niezbędne rozbiórki i wyburzenia, - wykonanie nowej posadzki antypoślizgowej, - obłożenie płytkami gresowymi antypoślizgowymi schodów prowadzących na poziom I kondygnacji, - obudowa z płyt gips. - kart. wszystkich instalacji biegnących pod stropem oraz pionów kanalizacyjnych, - zamontowania drzwi i okna, - wykonania ścian z płyt gips. - kart., - ułożenia płytek ceramicznych na ścianach do wys. 2,0 m: w kuchni, magazynie, WC, - ułożenie płytek do wysokości 2,0m , szer. 1,8m przy zlewie i umywalce w pomieszczeniu socjalnym, - malowania wszystkich pomieszczeń objętych opracowaniem farbami zmywalnymi; 2) instalacja kanalizacji sanitarnej: - montaż rurociągów, - montaż umywalek, zlewozmywaka; 3) instalacja wody zimnej- ciepłej: - montaż rurociągów, - wykonanie izolacji termicznej instalacji, - montaż baterii, - montaż urządzeń; 4) instalacja c.o. - wymiana rurażu, - montaż grzejników; 5) wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna ogólna i odciąg miejscowy, 6) instalacja elektryczna: - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji zasilającej centralę wentylacyjną, - wykonanie instalacji zasilającej urządzenia wyposażenia; 7) Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: - demontaż instalacji, - demontaż urządzeń, - wywóz gruzu i złomu, - sprawdzenie i udrożnienie przewodów kominowych, - wykonanie prób i sprawdzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGP.271.3.2016 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrotu wadium. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach