Przetargi.pl
"Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gruntowych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2020 r."

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://barczewo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gruntowych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w 2020 r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawach, remontach oraz bieżącym utrzymaniu dróg gruntowych i gminnych ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Barczewo w 2020 r. 3.2 Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca realizował będzie naprawy cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych i gminnych ciągów komunikacyjnych – stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń, przy użyciu: równiarki drogowej samojezdnej, walca wibracyjnego samojezdnego, koparko-ładowarki oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni drogową mineralną mieszanką niezwiązaną o frakcji 0-31,5 mm, kat c50/10 stabilizowaną mechanicznie. 3.3 Przedmiot zamówienia został podzielony na Część nr 1 (Sektor nr 1) i Część nr 2 (Sektor nr 2), o długości ok. 50 km (każda z części), których zakres został przedstawiony w Załączniku nr 11 do treści SIWZ – Mapka z podziałem na sektory. 3.4 W zależności od potrzeb Zamawiającego zakres przedmiotu zamówienia stanowi: 3.4.1 Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 100 km i średniej szerokości 5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, co najmniej dwukrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonanie rowków odwadniających w miejscach zastoisk wodnych oraz co najmniej dwukrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). 3.4.2 Zakup, dostarczenie, wbudowanie oraz mechaniczne zagęszczenie mieszanki kruszyw naturalnych o frakcji 0-31,5 mm (drogowa mieszanka niezwiązana kat. c50/10) w ilości 1 740 ton W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi: zakup, dostarczenie i wbudowanie drogowej mineralnej mieszanki niezwiązanej o frakcji 0-31,5 mm ( kat c50/10) wraz ze stabilizacją mechaniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty przygotowawcze i profilowanie nawierzchni jezdnej drogi poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozścielenie drogowej mieszanki stabilizującej do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz jej zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarki drogowej i walca drogowego, a na terenach zurbanizowanych i uzbrojonych w infrastrukturę techniczną - dopuszcza się za zgodą Zamawiającego realizację prac remontowych przy użyciu zestawu koparko-ładowarki i ogumionego walca drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – wg wzoru załącznik nr 4 do siwz – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców – wg wzoru załącznik nr 7 do siwz – w sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt 5.11 siwz (art. 22a ust. 4 Pzp). 5. Oświadczenie składane przez wykonawców w zakresie grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach