Przetargi.pl
Remont dróg gminnych gruntowych – II postepowanie

GMINA SUSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015
  • Data zamieszczenia: 2023-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZ
    ul. Józefa Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015
    REGON: 170748086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych gruntowych – II postepowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. Część 1: „Remont dróg gminnych gruntowych – Babięty Wielkie, Bałoszyce, Chełmżyca, Czerwona Woda, Emilianowo,Falknowo, Grabowiec, Huta, Jakubowo Kisielickie, Januszewo, Krzywiec, Piotrkowo, Redaki, Różanki, Ulnowo, Żakowice” 2. Opis przedmiotu zamówienia : 1) profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20cm oraz zagęszczenie mechaniczne o łącznej długości -63,42 km 2) uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych, mechanicznezagęszczenie walcem i wyprofilowanie równiarką. Do wyremontowania należy użyć kruszywa łamanego 0/31,5mm kruszywa naturalnego z domieszką żwir 2/8mm w proporcji (80% kruszywo naturalne/ 20 % żwir 2/8mm). w ilości 1 100,00 ton.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. Część 2: Remont dróg gminnych gruntowych – Adamowo, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Karolewo, Nipkowie, Różnowo,Bornice, Bronowo, Bornice, Brusiny, Lubnowy Małe, Lubno-wy Wielkie, Dąbrówka, Kamieniec, Michałowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Rudnikii drogi gruntowe na terenie miasta Susz” 2. Opis przedmiotu zamówienia :1) profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20cm oraz zagęszczenie mechaniczne o łącznej długości -63,42 km 2) uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych, mechanicznezagęszczenie walcem i wyprofilowanie równiarką. Do wyremontowania należy użyć kruszywa łamanego 0/31,5mm kruszywa naturalnego z domieszką żwir 2/8mm w proporcji (80% kruszywo naturalne/ 20 % żwir 2/8mm). w ilości 1 100,00 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Część 1 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) Część 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych zero groszy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać Nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem Przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być Wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. UWAGA !!! : Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa pkt. 3 ppkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego po-stępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Susz. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1.1.) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie conajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia”, należy rozumieć przebudowę, remont, roboty naprawcze lub konserwacyjne wykonywane na drogach o nawierzchni gruntowej (minimum 1 zadanie) o wartości min. 100 000,00 zł. 1.2.) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia: a) Kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej - drogowej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy o minimalnych wymaganiach: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, 1.3) potencjał techniczny: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: - równiarką samojezdną – 2 szt.; - walcem stalowym - 2 szt., o masie całkowitej min. 10 ton, każdy. 2. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach