Przetargi.pl
Remont dróg gminnych gruntowych

GMINA SUSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552786015
  • Data zamieszczenia: 2024-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZ
    ul. Józefa Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552786015
    REGON: 170748086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych gruntowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 1) profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20cm oraz zagęszczenie mechaniczne o łącznej długości -133,37 km dwukrotne; 2) uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych, mechaniczne zagęszczenie i wyprofilowanie. Do wyremontowania należy użyć kruszywa łamanego 0/31,5mm kruszywa naturalnego. w ilości 775,00 ton, oraz kruszywa przekazanego przez Zmawiającego w ilości ok 600 ton, miejsce składowania materiału Susz, ul. Prabucka na dz. nr 23/14 i 23/15 obręb 2 miasta Susz – koszt transportu, załadunku i rozładunku materiału przekazanego przez Zmawiającego należy do Wykonawcy. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CVP: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg , 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarze robót, wykazie ulic oraz wzorze umowy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lip-ca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021poz. 2351 z późn. zm.). 7. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości : 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać Nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem Przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być Wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. UWAGA !!! : Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa pkt. 3 ppkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego po-stępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Susz. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1.1.) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia”, należy rozumieć przebudowę, remont, roboty naprawcze lub konserwacyjne wykonywane na drogach o nawierzchni gruntowej (minimum 1 zadanie) o wartości min. 200 000,00 zł. 1.2.) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia: a) Kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy o minimalnych wymaganiach: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, 1.3) potencjał techniczny: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej:  równiarką – 1 szt. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach