Przetargi.pl
Naprawy pojazdów służbowych Straży Miejskiej Szczecin

Straż Miejska Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 71-471 Szczecin, ul. Zygmunta Felczaka 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 442 76 13 , fax. 91 422 87 24
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Szczecin
    ul. Zygmunta Felczaka 9 9
    71-471 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 442 76 13, fax. 91 422 87 24
    REGON: 81045684200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pojazdów służbowych Straży Miejskiej Szczecin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie naprawy samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin.CPV: 50112000-3 - usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów;50112100-4 - usługi w zakresie napraw samochodów;50112110-7 - usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów;98394000-1 - usługi tapicerskie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - Naprawy niżej wymienionych samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin: Fiat Albea 1,3 ,PB 95,Rok produkcji: 2004,Ilość pojazdów:1; Fiat Albea 1,3,PB 95,Rok produkcji:2005,Ilość pojazdów:5; fiat Albea 1,3, PB 95, Rok produkcji: 2006, Ilość pojazdów:1; Fiat Doblo 1,3D , ON, Rok produkcji: 2005,Ilość pojazdów:1; Fiat Doblo 1,3D, ON DPF, Rok produkcji:2006, Ilość pojazdów:1; Fiat Doblo 1,9D, ON, Rok produkcji: 2006, Ilość pojazdów 1; Fiat Doblo 1,4, PB95, Rok produkcji: 2008, Ilość pojazdów:3; fiat Panda 1,2, PB95, Rok produkcji: 2011, Ilość pojazdów:2; Peugeot Partner 1,6D, ON, Rok produkcji 2007, Ilość pojazdów:2; Skoda Octavia 1,6, PB95, Rok produkcji 1998, Ilość pojazdów:1; Toyota Hilux 3,0D, ON, Rok produkcji 2010, Ilość pojazdów: 1; Daewoo Leganza, PB95, Rok produkcji 2000, Ilość pojazdów:1; Nissan Primera, PB95-LPG, Rok produkcji 2001, Ilość pojazdów: 1; Ford Mondeo,PB95, Rok produkcji 2008, Ilość pojazdów:1; Zadanie 2 - Naprawy niżej wymienionych samochodów służbowych Straży Miejskiej Szczecin Oddział Prawobrzeże z siedzibą w Szczecinie przy ul. Struga 10: Fiat Albea 1,3, PB95, Rok produkcji 2004, Ilość pojazdów 1; Fiat Doblo 1,3D,ON, Rok produkcji 2005, Ilość pojazdów:1; Fiat Doblo 1,3D,ON DPF,Rok produkcji 2005,Ilość pojazdów:1;Fiat Doblo 1,3D,ON DPF, Rok produkcji 2006, Ilość pojazdów: 1; Renault Traffic, ON, Rok produkcji 2007, Ilość pojazdów: 1; 3. Zakres napraw obejmuje:1) naprawy wynikające ze zleconych przeglądów technicznych,2)naprawy wynikające z awarii mechanicznej, elektrycznej i elektronicznej układów, mechanizmów, podzespołów i części pojazdu,3) serwis i naprawa układów klimatyzacji pojazdów,4)niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,5)naprawy karoserii pojazdów,6)naprawa tapicerki pojazdu. 4. Zamawiający wymaga aby stacja obsługi (warsztat), do którego będą dostarczane pojazdy znajdował się w odległości do 10 kilometrów od: siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Zygmunta Felczaka 9 i jednocześnie od nowoplanowanej siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy ulicy Klonowica 1B dla zadania nr 1; siedziby Oddziału Prawobrzeże mieszczącego się w Szczecinie przy ulicy Struga 10 dla zadania nr 2 oraz był wyposażony w:1) stanowisko do diagnostyki komputerowej silnika,2)stanowisko do geometrii tylnej i przedniej osi,3)testery diagnostyczne,4)co najmniej dwa stanowiska do naprawy samochodów. 5. Wykonanie napraw odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego. 6.Wykonawca obowiązany jest do przyjęcia do naprawy pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. 7.Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. 8.Nie dopuszcza się dokonywania zmian konstrukcyjnych w naprawianych pojazdach. 9.Części, mechanizmy, podzespoły, oleje użyte do napraw będą nowe - objęte gwarancją producenta. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie części i mechanizmów zregenerowanych, nie mogą to być części i zespoły wchodzące w skład układu kierowniczego i hamulcowego. Cena zregenerowanej części lub podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego elementu. 10.Materiały eksploatacyjne użyte do naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu. 12.Wykonanie napraw nieuzgodnionych z Zamawiającym nie będzie rodziło obowiązku zapłaty za wykonaną usługę. 13. Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. 14. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów z uwzględnieniem marży i podatku. 15. Ilość roboczogodzin na naprawę części i mechanizmów nie może być wyższa niż wartości wykazane w załączniku nr 1c do siwz Normy czasu naprawy w roboczogodzinach. 16. Koszty naprawy części i mechanizmów nie wykazanych w załączniku nr 1a i nr 1b do siwz (w zależności od zadania), obliczane będą w oparciu o koszt roboczogodziny określony w załączniku nr 1 pkt 3 do siwz, normy czasu naprawy części (mechanizmu) określone na podstawie jednego z programów EUROTAX, AUDATEX, WorkshopData lub IC Katalog lub inne. Cena części użytych do naprawy nie może przekraczać rzeczywistej ceny nabycia powiększonej o należny podatek i marżę. 17. Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców. Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawcę. Wykonawca zleca wykonanie części prac podwykonawcom na własny koszt i ryzyko. 18. Termin wykonania pojedynczej naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia przekazania pojazdu do naprawy . 19. Termin wykonania pojedynczej naprawy może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji oczekiwania na części spowodowaną jej brakiem na rynku lokalnym. 20. Na wykonaną naprawę zostanie udzielona co najmniej 3-miesięczna gwarancja, a zastosowane podzespoły i części będą posiadały ważną gwarancję producenta i będzie ona ważna przez co najmniej 12 miesięcy od dnia zamontowania w naprawianym pojeździe. W przypadku zastosowania zregenerowanych części mechanizmów wymaga się na nie minimum 6 miesięcy gwarancji. 21. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie (i przez podwykonawców) usług i napraw. 22. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo remontowym, zapewniającym spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych zapewniających natychmiastowe przyjęcie pojazdu Zamawiającego do naprawy, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 23. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury wykonawca przedstawia zestawienie części i materiałów użytych w naprawie oraz liczbę roboczogodzin . 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości pojazdów do przeglądów technicznych i napraw w przypadku zbycia pojazdu. 25. Wykonawca usługi zobowiązany jest: 1) uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do naprawy, zakres robót oraz orientacyjną cenę za usługę, 2) przyjmować samochody od Zamawiającego w dniu zgłoszenia naprawy, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji terminu wykonania usługi, za wyjątkiem planowych obsług technicznych wynikających z przebiegu kilometrów lub lat eksploatacji, określonych w instrukcji obsługi producenta. 3) każdorazowo przed rozpoczęciem naprawy przedstawić Zamawiającemu wstępny kosztorys jej wykonania, dostarczony do Zamawiającego - faksem lub pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. Rozpoczęcie naprawy może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji przez Zamawiającego zakresu prac i kosztorysu naprawy. 4) do utylizacji części i materiałów wymienionych w czasie naprawy, przeglądu; 5) przedstawienia na żądanie Zamawiającego, części oraz dokumentów spełnienia przez nie wymagań producenta. 6) usunięcia na własny koszt, w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wad lub usterek związanych z wykonaną naprawą, zastosowaniem części lub materiałów. Zamawiający zakłada, iż jedna roboczogodzina stanowi 60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na robociznę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sm.szczecin.pl/BIPSM/chapter_86014.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach