Przetargi.pl
Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4698400 , fax. 91 4394763
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4698400, fax. 91 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów i napraw samochodów służbowych eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw 20 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych. 2.Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). 3.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) okresowe przeglądy gwarancyjne (dotyczy 7 szt samochodów marki Suzuki Jimny o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 2) okresowe przeglądy pogwarancyjne (dotyczy samochodów marki Fiat, Skoda, 8 szt samochodów marki Suzuki o nr rej. wyszczególnionych w załączniku nr 1 SIWZ), 3) usługi serwisowe i naprawy wynikające z przeglądów, 4) bieżące naprawy niezbędne do zachowania właściwego stanu technicznego samochodów wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych (dotyczy samochodów marki Skoda, Suzuki). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - świadczenie usług dla samochodu marki Fiat w tym: Fiat Albea 1,4 8 V Fresh - 1 sztuka, Zadanie nr 2 - świadczenie usług dla samochodów marki Skoda Octavia w tym: Skoda Octavia 1,6 Tour - 3 sztuki, Skoda Octavia II 1,6 - 1 sztuka. Zadanie nr 3 - świadczenie usług dla samochodów marki Suzuki w tym: Suzuki Jimny 1,3 JLX 14 sztuk (w tym 7 szt. objętych gwarancją), Suzuki SX4 1,6 - 1 sztuka. 5.Zamawiający wymaga aby wszystkie usługi serwisowe i naprawcze były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów będących własnością Zamawiającego, posiadające wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę serwisowanych pojazdów. 6.Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie Szczecina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponować stacją serwisową oddaloną od siedziby Zamawiającego o odległość większą niż wymagana, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie przetransportować samochód na własny koszt i ryzyko za pomocą lawety z siedziby Zamawiającego do stacji serwisowej oraz z powrotem ze stacji obsługi po wykonaniu usługi. 7.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów w sposób gwarantujący prawidłowe użytkowanie pojazdów a w przypadku zadania nr 3 w sposób zapewniający zachowanie gwarancji posiadanej na samochody marki Suzuki. 8.Przeglądy o których mowa w pkt. 3 rozdziału III SIWZ będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta w dokumentacji technicznej pojazdu. 9.Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 10.Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 11.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 12.Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach nowych nieregenerowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów spełniających normy zalecane przez producenta samochodu oraz posiadających wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości i certyfikaty w tym bezpieczeństwa . 13.Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 14. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do nieodpłatnego holowania pojazdu w przypadku braku możliwości skorzystania przez Zamawiającego z usługi Assistance w ramach posiadanego ubezpieczenia AC samochodu, z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego (w obrębie woj. zachodniopomorskiego) do miejsca naprawy, bądź do bezzwłocznego pokrycia kosztów naliczonych przez ubezpieczyciela za holowanie pojazdu, u którego pojazd jest ubezpieczony. 15.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. 16.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załącznik nr 7 A, 7 B do SIWZ. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (nie dotyczy zadania nr 1). Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach