Przetargi.pl
Naprawy bieżące, konserwacja i remonty sprzętu i urządzeń w gabinetach stomatologicznych w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78.

Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4291091 , fax. 022 6214364
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Koszykowa 78 78
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4291091, fax. 022 6214364
    REGON: 01013789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy bieżące, konserwacja i remonty sprzętu i urządzeń w gabinetach stomatologicznych w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw bieżących, konserwacji i remontów zapewniających utrzymanie w pełnej sprawności technicznej sprzętu i urządzeń stomatologicznych nie będących na gwarancji. Usługi obejmują : 1. naprawę i konserwację sprzętu i urządzeń stomatologicznych oraz wymianę zużytych podzespołów i części , 2. rozliczenie zużytych podzespołów i części, 3. rejestrowanie każdej naprawy w paszporcie technicznym urządzenia, 4. każde urządzenie medyczne powinno podlegać co 6 miesięcy przeglądowi z wpisem do paszportu technicznego, 5. czas reakcji na zgłoszenie o awarii - max. 10 godz. od momentu zgłoszenia. 6. termin wykonania naprawy do 24 godz. od chwili reakcji na zgłoszenie zamawiającego, 7. na każdą usługę naprawy Wykonawca musi udzielić gwarancji min.14 dni, 8. w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w warunkach serwisowych termin realizacji nie może być dłuższy niż 10 dni od przyjęcia sprzętu. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 9. naprawy i przeglądy należy wykonywać z wykorzystaniem dokumentacji technicznej aparatury. 10. Wykonawca zapewnia w cenie ryczałtowej miesięcznego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy wszelkie materiały i części zamienne o wartości jednostkowej do 100 zł. netto. 11. Zakupu niezbędnych części zamiennych o wartości jednostkowej powyżej 100 zł. netto z wyjątkiem zakupu n/w urządzeń, które dostarczy Zamawiający : mikrosilniki; Ti-Max EL, IS-205-M4 NSK kątnice;Ti-10, Ti-25L, Ti-25 NSK prostnice Ti-65L NSK turbiny tytanowe Ti-Max A NSK szybkozłączki do turbin PTL-CL-4HV-T NSK skalery piezoelektryczne do zabudowy PIEZON KIT (FS-266) EMS rękojeść skalera EMS, tipów roboczych skalera EMS rękawów skalera EMS lampy polimeryzacyjne do zabudowy TKD MOON , Wykonawca dokonywał będzie na podstawie wyrażonej pisemnie zgody przez Kierownika Poradni Stomatologicznej lub osoby przez niego upoważnionej. 12. Nieprzekraczalna, roczna granica wydatków na części o których mowa w pkt. 11, szacunkowo określona przez Zamawiającego wynosi 48 000 zł. netto. Miejsca realizacji zamówienia : CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78 i Żeromskiego 33.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87,poz.605 z późn. zm.) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.1 a, c powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie. .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach