4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa tynków zewnętrznych, naprawa instalacji odgromowej w budynku nr 36 w Krapkowicach. Malowanie pomieszczeń, ułożenie wykładzin, uzupełnienie glazury na ścianach WC w budynku nr 14 w Krapkowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot i zakres zamówienia. ZADANIE NR 1: Naprawa tynków zewnętrznych, naprawa instalacji odgromowej w budynku nr 36 w Krapkowicach, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 2: Malowanie pomieszczeń, ułożenie wykładzin, uzupełnienie glazury na ścianach WC w budynku nr 14 w Krapkowicach, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar robót - załącznik nr 3, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4, Dla zadania nr 2: przedmiar robót - załącznik nr 5, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6. Dodatkowe wymagania. Realizacja zamówienia powinna odbywać się w dni robocze w czasie funkcjonowania jednostki wojskowej. Każdorazowa zmiana powyższych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej, uwzględniając minimum 3 dniowe wyprzedzenie do Komendanta 4 RBLog. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. W celu ustalenia wymagań odnośnie zaleceń pod kątem bezpieczeństwa przemysłowego i osobowego należy kontaktować się z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych 4 RBLog. Wykonawca w terminie 5 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób i pojazdów jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac (w szczególności urządzenia, które będą przez wykonawcę po zakończeniu prac wywożone z rejonu podlegającego ochronie). W powyższym wykazie Wykonawca wskaże nr umowy, której dotyczy jak również w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numerem aktualnego dowodu osobistego, stanowiskiem (pełnioną funkcją), w stosunku do pojazdów rodzaj pojazdu, markę i nr rejestracyjny. W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją fotografie pracowników o wymiarach 35x45 mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren obiektów podlegających ochronie. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Komendant 4 RBLog zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Komendantem 4 RBLog, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym robota będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 10 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do danego zadania).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku mieszkalnego na potrzeby kancelarii Leśnictwa Stawki i Julianka
Dodano: 2022-10-10 - Nadbudowa i termomodernizacja budynku Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 C
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Szeflera 2, 2a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-27 - Remont pokoi, przedpokoi, łazienek i pomieszczeń piwnicy oraz malowanie pokoi, przedpokoi i łazienek w Domu Studenckim BABILON. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/21/MW
Dodano: 2020-05-14 - Wykonanie remontu dachów budynków znajdujących się przy ul. Św. Barbary 8 oraz Matejki 26a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-11 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Św. Barbary 14b w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-08 - „Wykonanie ocieplenia budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z wymianą stolarki”
Dodano: 2019-12-20 - NAPRAWA ZDEGRADOWANYCH TYNKÓW NA WIDOWNI HALI LEKKOATLETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W RACIBORZU WRAZ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH ŚCIANY SZCZYTOWEJ
Dodano: 2019-11-20 - Remont pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu, ul. Roosevelta 123
Dodano: 2019-10-02 - Wykonanie ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach
Dodano: 2019-09-18