Przetargi.pl
Zakup urządzeń warsztatowych na potrzeby Stacji Obsług Wydziału Transportu KWP w Katowicach oraz KMP Bielsko-Biała (nowa siedziba SO Bielsko-Biała WT)

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń warsztatowych na potrzeby Stacji Obsług Wydziału Transportu KWP w Katowicach oraz KMP Bielsko-Biała (nowa siedziba SO Bielsko-Biała WT)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych na potrzeby Stacji Obsług Wydziału Transportu KWP w Katowicach oraz KMP Bielsko-Biała (nowa siedziba SO Bielsko-Biała WT). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 - Zakup podnośnika diagnostycznego nożycowego przejazdowego o udźwigu 5 ton z obrotnicami i płytami rozprężnymi z zabudowanym podnośnikiem podprogowym wraz z montażem; 2.2. Zadanie nr 2 - Zakup podnośników 5 tonowych dwukolumnowych elektromechanicznych wraz z montażem; 2.3. Zadanie nr 3 - Zakup pneumatycznego urządzenia do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi dla pojazdów do 3,5 tony wraz z montażem; 2.4. Zadanie nr 4 - Zakup kanałowego dzielonego urządzenia do kontroli amortyzatorów wraz z montażem; 2.5. Zadanie nr 5 - Zakup automatycznych stacji obsługi układów klimatyzacji umożliwiających obsługę czynników R134 oraz R1234yf (BiGas); 2.6. Zadanie nr 6 - Zakup montażownicy oraz wyważarki do kół samochodowych; 2.7. Zadanie nr 7 - Zakup prasy hydraulicznej o nacisku 100 ton; 2.8. Zadanie nr 8 - Zakup przenośnych rolek samobieżnych umożliwiających wykonanie badania hamulców w pojazdach 4x4; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; 3.2. Załącznik nr 2a do SIWZ – Wzór umowy – zadanie od 1 do 4; 3.3. Załącznik nr 2b do SIWZ – Wzór umowy – zadanie od 5 do 8; 3.4. Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 3.5. Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy; 3.6. Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył i zamontował sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 6. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ – producenta i typu (modelu) oferowanego asortymentu. Brak wskazania producenta i typu (modelu) oferowanego sprzętu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający wymaga dołączenia specyfikacji technicznej producenta urządzenia potwierdzającą spełnienie minimalnych warunków technicznych Zamawiającego. Specyfikacja techniczna winna zawierać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy parametry nie będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodną z SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby koszty montażu, przeprowadzenia wszystkich prób i sprawdzeń, jak również uzyskanie stosownych zezwoleń, w tym dopuszczeń UDT, ponosił Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumenty DTR w formie papierowej, jeżeli takowe występują. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony asortyment udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Zamawiający określa minimalną gwarancję na 24 miesiące oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy licząc od: 9.1. dla zadania od nr 1 do nr 4 – dnia zamontowania urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 9.2. dla zadania od nr 5 do nr 8 – dnia dostarczenia urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Koszt dojazdu do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał adres e-mail i nr telefonu pod które będą składane zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne. 12. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji na zgłoszenie serwisowe nie przekroczył 3 dni roboczych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres w jakim nastąpi reakcja na zgłoszenie serwisowe. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usuwał wady stanowiące treść zgłoszenia serwisowego lub gwarancyjnego niezwłocznie, a poważne uszkodzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził na swój koszt w okresie gwarancji przeglądów gwarancyjnych min. 1 raz w roku, obejmujących diagnostykę i konserwację urządzeń. Zakres konserwacji musi być zgodny z DTR producenta urządzeń. 15. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w montażu asortymentu posiadały odpowiednie doświadczenie, a jeśli wymaga tego charakterystyka montażu również odpowiednie uprawnienia do jego wykonania. 16. Zamawiający wymaga dostarczenia i wniesienia we własnym zakresie urządzeń w miejsce wskazane przez pracowników Zamawiającego. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załączniki nr 1 oraz nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: Oświadczenia i dokumenty dotyczące wszystkich zadań. 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Brak złożenia formularza ofertowego, niewypełnienie wszystkich jego pozycji lub złożenie nie podpisanego formularza ofertowego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 Pzp – jako niezgodną z SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wskazanie producenta i typu (modelu) oferowanego asortymentu - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy, że koszty dojazdu do Zamawiającego pokrywa Wykonawca – złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że przedłoży Zamawiającemu dokumenty DTR w formie papierowej, jeżeli takowe występują - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Oświadczenie o okresie gwarancji na dostarczony asortyment - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca oferuje gwarancję minimalną wynoszącą 24 miesiące dla każdego sprzętu oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Oświadczenie Wykonawcy o czasie w jakim nastąpi reakcja na zgłoszenie serwisowe dla każdego oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) reakcja na zgłoszenie serwisowe Wykonawcy nastąpi w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego okresie 3 dni roboczych dla każdego oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie usuwał wady stanowiące treść zgłoszenia serwisowego lub gwarancyjnego niezwłocznie, a poważne uszkodzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Oświadczenie Wykonawcy, że przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi asortymentu będącego przedmiotem zamówienia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jakie będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 i 4 do SIWZ. 15. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 18. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 19. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Oświadczenia dotyczące zadania od nr 1 do nr 4 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy i zainstaluje sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że koszty montażu, przeprowadzenia wszystkich prób i sprawdzeń, jak również uzyskanie stosownych zezwoleń, w tym dopuszczeń UDT ponosi Wykonawca - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi na swój koszt w okresie gwarancji przeglądy gwarancyjne min. 1 raz w roku, obejmujące diagnostykę i konserwację urządzeń i sprzętów - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby uczestniczące w montażu asortymentu posiadają odpowiednie doświadczenie, a jeśli wymaga tego charakterystyka montażu również odpowiednie uprawnienia do jego wykonania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach