Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu, ul. Roosevelta 123 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu przy ul. Roosevelta 123.Szczegółowy zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja techniczna (przedmiary robót,STWiOR) stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: -Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); -Kosztorys ofertowy - wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczaniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT. Wskazane jest wykonanie zbiorczego zestawienia kosztorysów ofertowych. -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. -Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje remont pomieszczeń, których wskazane zdolności dotyczą; -Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). -Oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ i załącznik nr 3 do SIWZ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku mieszkalnego na potrzeby kancelarii Leśnictwa Stawki i Julianka
Dodano: 2022-10-10 - Nadbudowa i termomodernizacja budynku Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 C
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Szeflera 2, 2a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-27 - Remont pokoi, przedpokoi, łazienek i pomieszczeń piwnicy oraz malowanie pokoi, przedpokoi i łazienek w Domu Studenckim BABILON. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/21/MW
Dodano: 2020-05-14 - Wykonanie remontu dachów budynków znajdujących się przy ul. Św. Barbary 8 oraz Matejki 26a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-11 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Św. Barbary 14b w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-08 - „Wykonanie ocieplenia budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z wymianą stolarki”
Dodano: 2019-12-20 - NAPRAWA ZDEGRADOWANYCH TYNKÓW NA WIDOWNI HALI LEKKOATLETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W RACIBORZU WRAZ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH ŚCIANY SZCZYTOWEJ
Dodano: 2019-11-20 - Wykonanie ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach
Dodano: 2019-09-18 - Wykonanie termomodernizacji budynków przy ul. Kołłątaja 6 oraz Kołłątaja 8 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2019-07-31