Przetargi.pl
Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ze względu na lokalizację jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice Zadanie nr 1: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Zadanie 2: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3, wykaz urządzeń - załącznik nr 4 do SIWZ, które są jej integralną częścią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą:- formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w Kancelarii Jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach