Przetargi.pl
Dostawy druków

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 934 100 , fax. 323 934 141
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
    ul. Bytomska 62
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 934 100, fax. 323 934 141
    REGON: 86830700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://urazowka.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy druków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Pakiet nr 1 – druków różnych; Pakiet nr 2 – kalendarzy; Pakiet nr 3 – teczek; - szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich całych części/pakietów. Terminy dostaw: Pakiet nr 1: - do 7 dni roboczych; Pakiet nr 2 i 3: - do 14 dni roboczych; Zamawiający dokonuje zamówień na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, przekazywanych wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej lub faksu. Reklamacje jakościowe będą rozpatrzone w ciągu 3 dni roboczych, reklamacje ilościowe i cenowe w ciągu 2 dni, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedostarczenia brakującej ilości towaru lub odmowy wymiany na wolny od wad, Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówienia u innego dostawcy i żądania od Wykonawcy, zapłaty różnicy ceny. W przypadku odrzucenia reklamacji zamawiający może wezwać inspekcję handlową w celu rozstrzygnięcia sporu. W przypadku uzasadnionej reklamacji potwierdzonej protokolarnie przez inspekcję handlową, koszty badania pokrywa Wykonawca, w innym przypadku Zamawiający. Wzory druków są dostępne w siedzibie zamawiającego. CPV 22.00.00.00-0. Wymagania dodatkowe w zakresie: Pakietu nr 1: - wykonawca na wezwanie zamawiającego, do 5 dni roboczych, zmieni dotychczasowy wzór druku. Nowy wzór druku zostanie przekazany wykonawcy w formie elektronicznej lub faxu. Zamawiający przewiduje do 35 modyfikacji w zakresie pakietu nr 1. Ponadto pozycje od nr 19 do nr 43, dotyczą druków, których treść będzie modyfikowana do 5 razy dla ww. każdej pozycji. - wykonawca, wszystkie książki w formacie – A-4, 96 kartkowe i 192 kartkowe w oprawie twardej i miękkiej, wzmocni zszywkami – min. 2 zszywki na książkę oraz dodatkowo taśmą introkal na grzbiecie oraz po min. 20 mm na okładkach; - wykonawca, wszystkie bloczki dostarczy sklejone na grzbiecie; - wszystkie samokopie mają kopiować przez min. 4 strony; - poszczególne zestawy kartkowe należy oddzielić wyróżniającą się przekładką. Pakiet nr 2: - kolory teczek/kopert mają być wykonane w systemie identyfikacji Pantone. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach