Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych służby żywnościowej JW 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 656/2014

Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 7474572 , fax. 94 7474571, 7474605
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 7474572, fax. 94 7474571, 7474605
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych służby żywnościowej JW 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 656/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji i naprawie sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 2 części: 1)Część 1 - Usługa naprawy i konserwacji sprzętu w garnizonie Drawsko Pomorskie - sprzęt gastronomiczny i chłodniczy w magazynie żywnościowym, kuchni Oleszno, Karwice, Konotop, Głębokie, Jaworze Jednostki Wojskowej 3378 (adres: ul. Główna 1, 78-513 Oleszno) zgodnie z wykazem sprzętu Załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Usługa konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego: 860 roboczogodzin (rbg). 2)Część 2 - Usługa naprawy i konserwacji sprzętu w garnizonie Mirosławiec - sprzęt gastronomiczny i chłodniczy magazynu i kuchni Jednostki JW 3378 (adres Mirosławiec Górny 78-651) oraz kuchni i stołówki JW 3378 w Nadarzycach (adres 21 CPL 64-915 Jastrowie), zgodnie z wykazem sprzętu Załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Usługa konserwacji i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego: 300 roboczogodzin (rbg). 2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: CPV - 50882000-1 - Naprawa i konserwacja sprzętu restauracyjnego; CPV - 50883000-1 - Naprawa i konserwacja urządzeń zaprowiantowania. 3.Realizacja przedmiotu zamówienia: a)Konserwacja i naprawa sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych obejmuje: -przeglądy konserwacyjne raz na kwartał (III i IV); -naprawy bieżące; -naprawy główne. b)Przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą podlegać przeglądowi (zał. nr 2 do SIWZ - wykaz sprzętu do naprawy i konserwacji); c)W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca wykona wszelkie regulacje i konserwacje niezbędne do sprawnego działania sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami; d)Podjecie prac, o których mowa w pkt c) nastąpi na podstawie telefonicznego zgłoszenia o wystąpieniu awarii potwierdzonego pismem (Protokół konieczności naprawy). e)Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy sprzętu oraz urządzeń chłodniczych wskazanych przez Zamawiającego po zgłoszeniu awarii w ciągu 2 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia (dotyczy także dni świątecznych, wolnych od pracy) oraz w ciągu 12 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia dla pozostałego sprzętu i urządzeń. f)W przypadku niewywiązywania się ze zobowiązania określonego w pkt e) Wykonawca pokryje koszty związane z naprawą sprzętu i urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. g)Wykonawca do wykonywania napraw i remontów będzie używał części nowych, nigdy nie eksploatowanych, o jakości technicznej co najmniej takiej samej jak zmontowane oryginalnie. h)Wykonawca nie doliczy narzutu do cen zakupionych części lub ceny rozliczeniowej posiadanych części w magazynie Wykonawcy. i)Każdorazowo po dokonaniu naprawy, konserwacji lub przeglądu stanu technicznego, Wykonawca wystawi fakturę załączając do niej załącznik - kartę usługi, w którym wyszczególni zakres czynności oraz użyte części zamienne i materiały do naprawy i konserwacji. j)Do każdej pozycji w karcie wykonanej usługi przypisana zostanie strona, tabela oraz nr czynności wg Normatywu czasowego napraw i remontów sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, Normatywu czasowego przeglądu konserwacyjnego sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, (określających ilość roboczogodzin na wykonywaną czynność), które załącza się do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2A do SIWZ - Normatyw czasowy napraw i remontów). k)Usterki sprzętu i urządzeń określonych wymagające nieskomplikowanych drobnych napraw, usuwane będą w miejscu ich użytkowania tj. w obiektach Jednostki Wojskowej 3378 natomiast wymagające specjalistycznych napraw w warsztacie Wykonawcy. l)Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu i urządzeń wymagających przewiezienia do warsztatu Wykonawcy w terminie 7 dni roboczych. m)W przypadkach szczególnych na prośbę Wykonawcy Zamawiający może przedłużyć termin naprawy o kolejne 7 dni. n)Koszty dojazdu oraz transportu sprzętu i urządzeń od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca we własnym zakresie. o)Odbioru wykonania usługi ze strony Zamawiającego dokonana użytkownik, osoba materialnie odpowiedzialna za naprawiony egzemplarz sprzętu lub urządzenia w obecności Wykonawcy bądź jego przedstawiciela i na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół odbioru wykonanej naprawy lub przeglądu konserwacyjnego. p)Każdorazowe wykonanie naprawy, przeglądu konserwacyjnego oraz przeglądu stanu technicznego potwierdzone będzie przez Wykonawcę pisemnie w dowodach urządzeń. q)W przypadku sprzętu i urządzeń chłodniczych zawierających powyżej 3 kg substancji kontrolowanej dodatkowo Wykonawca założy i będzie dokonywał stosownych wpisów w tym kontroli szczelności w karcie obsługi technicznej i naprawy urządzenia, która to będzie załącznikiem do dowodu urządzenia wzór zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 sierpnia 2004 roku w sprawie wzoru karty i instalacji zawierających substancje kontrolowane (Dz. U. Nr 184, poz.1903). r)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania urządzeń zawierających substancje kontrolowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobu oznakowania produktów, urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także pojemników zawierających te substancje (Dz. U. Nr 195, poz. 2007), jeżeli nie są oznaczone. s)Zamawiający zabrania dokonywania przez Wykonawcę zmian i przeróbek w sprzęcie i urządzeniach, których dotyczy przedmiot umowy bez zgody Zamawiającego. t)Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne, co najmniej 6 miesięcy gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta. u)Za nieskuteczne lub niezgodne z warunkami technicznymi wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać powtórnie roboty na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508820001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach