Przetargi.pl
Naprawa ciągów komunikacyjnych na terenie kompleksów wojskowych Wysoka Głogowska, Rzeszów ul. Lwowska 5, Rzeszów ul. Hoffmanowa

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON- Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa ciągów komunikacyjnych na terenie kompleksów wojskowych Wysoka Głogowska, Rzeszów ul. Lwowska 5, Rzeszów ul. Hoffmanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa ciągów komunikacyjnych na terenie kompleksów wojskowych Wysoka Głogowska, Rzeszów ul. Lwowska 5 oraz Rzeszów ul. Hoffmanowej 5. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikami obiektów i Inspektorem Nadzoru uzgodni kolejność wykonywania prac. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: I. Droga obok budynku nr 2 Wysoka Głogowska – kompleks dolny Zakres robót budowlanych dotyczy zmiany nawierzchni drogi wewnętrznej obok budynku nr 2 na dolnym kompleksie wojskowym. Praca będzie polegać na usunięciu poniszczonych nawierzchni, wymianie krawężników, regulacji studzienek, wymianie jednego włazu na kratę ściekową, położeniu na nowej podbudowie cementowo – piaskowej nowej nawierzchni drogowej z kostki brukowej grubości 8cm. Ponadto należy wymienić uszkodzony chodnik na długości 5,00 m II. Wjazd do budynku nr 11 Wysoka Głogowska – kompleks górny Zakres robót budowlanych dotyczy zmiany nawierzchni drogi wewnętrznej obok budynku nr 11 na górnym kompleksie wojskowym. Praca będzie polegać na usunięciu poniszczonych nawierzchni, wymianie krawężników, regulacji studzienek, położeniu na nowej podbudowie cementowo – piaskowej nowej nawierzchni drogowej z nawierzchni płyty drogowych ażurowych typu YOMB grubości 12cm. Wzdłuż skarp należy wykonać ławę żelbetową zbrojoną, która będzie fundamentem na dociążenie skarp płytami skarpowymi ażurowymi typu YOMB, ułożonymi po 2 rzędy na skarpach uniemożliwiając obsuwanie skarp. Na jednym z fundamentów należy zamontować napowietrznie rurę osłonową celem przełożenia kabla zasilającego, który był prowadzony w ziemi. Ponadto należy oczyścić kanał odpływowy wody opadowej, zabezpieczyć antykorozyjnie kratę ściekową. Należy wykonać odwodnienie liniowe z gotowych prefabrykatów wykonanych z polimerobetonu z możliwością przejazdu autem ciężkim i odprowadzeniem wody ze studni za pomocą pompy. Ponadto należy wymienić obydwie bramy wejściowe. III. DROGA ASFALTOWA UL. LWOWSKA 5 Zakres robót dotyczy regulacji docelowej krat i włazów studzienek, asfaltowanie końcowe oraz przełożenie kostki brukowej na wysokości hali sportowej. IV. SCHODY DO BUDYNKÓW UL. LWOWSKA 5 Zakres robót dotyczy remontu schodów zewnętrznych. V. CIĄGI KOMUNIKACYJNE UL. HOFFMANOWA Zakres robót dotyczy wymiany uszkodzonego krawężnika drogowego 20x30 cm na nowy 15x30cm, wymianie obrzeża chodnikowego i części chodnika dojściowego do budynku. Posadowienie kamienia ozdobnego pod tablicę pamiątkową oraz wykonanie 3 klombów w kształcie okręgu z obrysówki kostki granitowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa Opis Przedmiotu Zamówienia (zał. Nr 10 do SIWZ), Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 11 do SIWZ). UWAGA: 1. przypomina się, Wykonawca przed przystąpieniem do prac budowlanych winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. 2. roboty budowlane będą prowadzone przy czynnych obiektach. 3. inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanej papy. 4. po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 5. po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. 6. złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej 5 oraz złoży na wskazanym miejscu. 7. materiał z rozebranych nawierzchni asfaltowych, podbudowy i warstw wykonanych na bazie asfaltów i smół Wykonawca wywiezie z placu budowy i zutylizuje na własny koszt zgodnie z przepisami szczegółowymi, 8. uzyskany z rozbiórek gruz i odpady, pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane jak również odpady materiałów użytych do wykonania robót konserwacyjnych, Wykonawca wywiezie i zutylizuje, zgodnie z przepisami szczegółowymi, we własnym zakresie i na własny koszt, 9. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH TEREN OBJĘTY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/44/2019, NIP [Wykonawcy].. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert (tj. do dnia 11.09.2019 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania Ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie Oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia Oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania Ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 7. W przypadku składania Oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo, z tym że jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna, w treści gwarancji powinno w treści takiego dokumentu powinna znaleźć się informacja, które podmioty zabezpieczają zapłatę wadium. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach