Przetargi.pl
Nadzór Techniczny dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu

Medyczna Szkoła Policealna im. Jadwigi Iżyckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783955 , fax. 016 6786128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczna Szkoła Policealna im. Jadwigi Iżyckiej
    ul. Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783955, fax. 016 6786128
    REGON: 65141974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmed.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Techniczny dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi Nadzoru Technicznego dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu realizowanej w ramach projektu nr UDA-RPPK.05.01.00-18-022/08-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Podkarpackiego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Świadczący usługi inspektora Nadzoru Technicznego zobowiązany będzie do stałego monitorowania i kontroli nad wykonywaniem zadań przez Nadzór Inwestorski - Inżyniera Kontraktu dla przedmiotowej inwestycji, monitorowania przebiegu samej inwestycji oraz prowadzenia jej dokumentacji dla potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia wymogów z pkt. 1 i warunków z pkt. 2 następować będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia zgodnie z częścią VII. pkt 1 SIWZ. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie usługę inspektora nadzoru inwestorskiego minimum na co najmniej dwóch inwestycjach, w tym co najmniej jednej w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł. Wymaga się, aby każda ze zrealizowanych inwestycji obejmowała branżę: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną, b)dysponują osobą posiadającą uprawnienia; Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającego wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, zgodne z obowiązującymi przepisami, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w zakresie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym co najmniej 1 inwestycji obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 000 000 zł. B. 1. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 2.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta w takim przypadku uznana zostanie za odrzuconą. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy z nich spełnić musi przesłankę braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oceniane będzie łącznie. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a)Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a)Oświadczenie - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w części VI. A. pkt 3a SIWZ, z podaniem wartości robót budowlanych, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b)Oświadczenie - Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, zgodnie z opisem w części VI. A. pkt 3b SIWZ, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy dołączyć uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie oraz dowody ich przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmed.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach