Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót objętych zadaniem: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja istniejącego wodociągu gminnego w Chmielniku wraz z wykonaniem nowych studni, modernizacją i rozbudową stacji uzdatniania wody

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 36-016 Chmielnik, Chmielnik 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2296606, 2296609 , fax. 017 2296600
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Chmielnik 50 50
    36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie
    tel. 017 2296606, 2296609, fax. 017 2296600
    REGON: 69058205100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót objętych zadaniem: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja istniejącego wodociągu gminnego w Chmielniku wraz z wykonaniem nowych studni, modernizacją i rozbudową stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót objętych zadaniem: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja istniejącego wodociągu gminnego w Chmielniku wraz z wykonaniem nowych studni, modernizacją i rozbudową stacji uzdatniania wody. Dla zobrazowania całości robót budowlanych Zamawiający do niniejszej SIWZ dołącza załącznik nr 7 - Zakres robót budowlanych objętych nadzorem. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy : 1) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, 2) wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienie wad tej dokumentacji, 3) zatwierdzenie, sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramu robót Wykonawcy, 4) sprawdzanie czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenie prac budowlanych - jeżeli takie są wymagane, 5) sprawdzenie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót, 7) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez Zamawiającego na wniosek Inspektora Nadzoru lub Wykonawcy i ich protokołowanie, 8) weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, 9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania zastosowania materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 10) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających: dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowych jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, 11) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne, 12) uzgodnienie w Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru 13) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach