Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski - Inżynier Kontraktu dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu

Medyczna Szkoła Policealna im. Jadwigi Iżyckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783955 , fax. 016 6786128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczna Szkoła Policealna im. Jadwigi Iżyckiej
    ul. Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783955, fax. 016 6786128
    REGON: 65141974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmed.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski - Inżynier Kontraktu dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera Kontraktu dla inwestycji Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu. Świadczący usługi Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera Kontraktu zobowiązany będzie do przygotowania inwestycji do realizacji, kompleksowej obsługi w zakresie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego projektu w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz do rozliczenia inwestycji w ramach realizacji Projektu Rozbudowa i modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Przemyślu nr UDA-RPPK.05.01.00-18-022/08-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Podkarpackiego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 8 stycznia 2010r. do godz. 9.30. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1240 2568 1111 0010 2899 4001 Bank Pekao S.A. Oddział Przemyśl. 6.Wadium wnoszone w formie jak w pkt. 2 ppkt. b-e należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Medycznej Szkoły Policealnej pokój nr 4 w Przemyślu, ul. Słowackiego 85 do dnia 8 stycznia 2010r. do godz. 9.30. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Ocena spełnienia wymogów z pkt. 1 i warunku z pkt. 2 następować będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia zgodnie z częścią VII. pkt 1 SIWZ. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)pełnili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usługę Inżyniera Kontraktu (nadzór inwestorski) dla zamówienia budowy obiektów budowlanych kubaturowych na co najmniej dwóch inwestycjach, w tym co najmniej jednej w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł. Wymaga się, aby każda ze zrealizowanych inwestycji obejmowała branże konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną. Wykazane usługi winny być wykonane w sposób należyty i nie budzący zastrzeżeń, b)wskażą do wykonania przedmiotowego zamówienia następujące osoby stanowiące kluczowy personel Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera Kontraktu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem, a także zakresem wykonywanych czynności: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, zgodne z obowiązującymi przepisami, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w zakresie robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym co najmniej 1 inwestycji obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 3 000 000 zł. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej posiadający wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) lub równoważne, zgodne z obowiązującymi przepisami, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru takich robót, w tym doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) co najmniej 3 robotami branży sanitarnej. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej posiadający wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, zgodne z obowiązującymi przepisami, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika robót elektrycznych lub elektroenergetycznych lub inspektora nadzoru tych robót. Specjalista kosztorysant - specjalista w zakresie kosztorysowania, wymagane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu i weryfikacji kosztorysów. Ekspert ds. zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy UE posiadający wykształcenie wyższe oraz co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami unijnymi, w tym zarządzał lub był członkiem zespołu zarządzającego co najmniej jednego projektu współfinansowanego z funduszy UE. Osoby, od których wymagane są uprawnienia budowlane muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem stosownym zaświadczeniem. Zamawiający nie ogranicza personelu Wykonawcy jedynie do wskazanych wyżej osób. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub celowe dla prawidłowej realizacji umowy powołanie innych osób winien to uczynić. W przypadku zmiany jakiegokolwiek eksperta kluczowego wskazanego w ofercie lub jego nieobecności wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo na cały okres nieobecności dla uniknięcia opóźnień w realizacji umowy, przy czym ma obowiązek zastąpić osobę nieobecną osobą posiadającą nie mniejsze kwalifikacje. Zastępstwo takie będzie wcześniej uzgadnianie i musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000 zł. B. 1. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 2.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta w takim przypadku uznana zostanie za odrzuconą. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy z nich musi spełniać przesłankę braku podstaw do wykluczenia z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Pzp. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oceniane będzie łącznie. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone przez Wykonawcę oświadczenia, dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: a)Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a)Oświadczenie - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z opisem w części VI. A. pkt 3a SIWZ, z podaniem wartości robót budowlanych, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b)Oświadczenie - Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, zgodnie z opisem w części VI. A. pkt 3b SIWZ, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca nie wskazał osób, którymi będzie dysponował, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy dołączyć uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie oraz dowody ich przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 zł. 4.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych Za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmed.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną