Zarząd Powiatu w Bochni ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 153 700 , fax. 146 153 708
- Data zamieszczenia: 2019-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bochni
ul. Kazimierza Wielkiego 31
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 146 153 700, fax. 146 153 708
REGON: 85166509000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/spbochnia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór nad zadaniami digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB i dostawy baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostek ewidencyjnych Nowy Wiśnicz – obszar wiejski oraz Lipnica Murowana - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad zadaniami digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB i dostawy baz danych BDOT i GESUT dla 2 jednostek ewidencyjnych Powiatu Bocheńskiego: Nowy Wiśnicz – obszar wiejski i Lipnica Murowana. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Bochni z dopiskiem „wadium–nadzór nad modernizacją”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do dnia i godziny składania ofert. Numer rachunku bankowego 64 2030 0045 1110 0000 0183 3320. 4. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą, zamawiający będzie traktował tak jakby wadium nie zostało wniesione. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności, które wskazane są w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1) i 3) ustawy. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inspektorski nad adaptacją pomieszczeń pod biuro paszportowe oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowego na Wydział Komunikacji .
Dodano: 2023-05-26 - Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania Dostawa baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostki ewidencyjnej 120802_2 Gołcza
Dodano: 2022-08-09 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla miasta Andrychowa, w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-10-19 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla obrębów: Kaczyna, Roków, Stanisław Górny, Wysoka i Kaczyna - Pankówka położonych w gminie Wadowice", w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-08-07 - Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad prawidłowym wykonaniem digitalizacji, weryfikacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB dla wybranych jednostek ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-07-09 - Nadzór nad zadaniem digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB wraz z utworzeniem baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostek ewidencyjnych: Dąbrowa Tarnowska – obszar wiejski oraz Radgoszcz (bez Luszowic) w projekcie E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Dąbrowskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-07-03 - Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
Dodano: 2020-06-26 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjno – kartograficznych dotyczących dostawy baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiorów danych wg 4 zadań
Dodano: 2020-05-21 - Sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Modernizacja oraz renowacja budynku użyteczności publicznej - I Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Kromera w Gorlicach w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Dodano: 2020-04-21