Przetargi.pl
Nadzór nad robotami budowlanymi w branży drogowej

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad robotami budowlanymi w branży drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na powołaniu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, nad wykonaniem robót budowlanych trzech miejskich inwestycjach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Modernizacja chodnika ul. Powstańców Śląskich 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych pn. Modernizacja chodnika ul. Powstańców Śląskich. 2.2 Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na przebudowie nawierzchni chodnika przy ul. Powstańców Śląskich w Zgorzelcu, tj. od wejścia na teren Przedszkola Publicznego nr 9 do torów kolejowych - etap IV. Szczegóły lokalizacyjne oraz wymiary poszczególnych elementów zagospodarowania, przedstawiono na rysunku sytuacyjnym - etap IV, będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2.3. W skład dokumentacji wchodzi: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, b) zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę Nr II BS.7352.Zg-470/4512/10 z dnia 03.08.2010r., c) uzgodnienie nr 141/2013 z dnia 26.0.2013r. w zakresie kolizji z istniejącymi urządzeniami energetycznymi własności Tauron Dystrybucja S.A., d) przedmiar robót, e) przekroje poprzeczne konstrukcyjne A-A i B-B, f) projekt zagospodarowania terenu. 2.4 Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w punkcie 3 podpunkt 2.3 SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.5 Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 1409 z późn.zm.), 2) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, przy udziale Zamawiającego, 3) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Robót i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Robót, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 5) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 7) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy głównych punktów geodezyjnych, 8) obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Robót, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 10) nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 2.3 SIWZ, normami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 11) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszenie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 13) zapewnienie, aby przestrzegane były przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 14) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 15) kontrolowanie źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzenie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 16) zatwierdzenie materiałów budowlanych, przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 17) przed wbudowaniem, sprawdzanie i potwierdzanie jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), 18) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, 19) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie Rad Budowy z udziałem Kierownika Robót, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 21) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 25) sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 26) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 27) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 28) W przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest: a) nadzorować roboty będące kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzić inwentaryzację wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnić nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp. 3) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Modernizacja drogi ul. Pogodna 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych pn. Modernizacja drogi ul. Pogodna. 3.2 Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na wykonaniu nawierzchni ciągu pieszo jezdnego i chodników na dz. Nr 21/21 Obr. IX AM-1 ul. Pogodna -Wesoła. 3.3. W skład dokumentacji wchodzi: a) Projekt Budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Decyzja Starosty Zgorzeleckiego nr II BS.7351.Zg-149/D-182/2980/10 z dnia 25.05.2010r. pozwolenie na budowę, d) Decyzja zmieniająca decyzję Starosty Zgorzeleckiego Nr IIBS. 7351.Zg-149/D-182/DZ/5440/10 z dnia 15.09.2010r., e) plan sytuacyjny, f) przekroje poprzeczne konstrukcyjne A-A, B-B, C-C, D-D, g) przekroje podłużne. 3.4 Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w punkcie 3 podpunkt 3.3 SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.5. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 1409 z późn.zm.), 2) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, przy udziale Zamawiającego, 3) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 5) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 7) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy głównych punktów geodezyjnych, 8) obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 10) nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 3.3 SIWZ, normami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 11) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszenie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 13) zapewnienie, aby przestrzegane były przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 14) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 15) kontrolowanie źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzenie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 16) zatwierdzenie materiałów budowlanych, przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 17) przed wbudowaniem, sprawdzanie i potwierdzanie jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), 18) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, 19) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie Rad Budowy z udziałem Kierownika Budowy, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 21) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 25) sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 26) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 27) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 28) W przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest: a) nadzorować roboty będące kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzić inwentaryzację wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnić nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp. 4) III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Budowa nawierzchni ul. Morcinka 4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych pn. Budowa nawierzchni ul. Morcinka 4.2 Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na wykonaniu nawierzchni jezdni - ciągu pieszo jezdnego i chodników na dz. - 1, 85, 86, 36/30, 32, 33, 56, 30/2 AMI - Obręb XII. 4.3. W skład dokumentacji wchodzi: a) Projekt Budowlany, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Decyzja Starosty Zgorzeleckiego nr II BS.7351 Zg-630/10/D-16/208/11 z dnia 18.01.2011r. pozwolenie na budowę, d) Decyzja zmieniająca decyzję Starosty Zgorzeleckiego nr BS.6740.3.44.2012.2 z dnia 20.08.2010r., e) mapa orientacyjna, f) projekt zagospodarowania terenu, g) przekrój konstrukcyjny kanału deszczowego, h) przekroje podłużne, i) przekroje konstrukcyjne A-A, B-B, C-C. 4.4 Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w punkcie 3 podpunkt 4.3 SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.5. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 1409 z późn.zm.), 2) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, przy udziale Zamawiającego, 3) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 5) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 7) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy głównych punktów geodezyjnych, 8) obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 10) nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 4.3 SIWZ, normami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 11) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszenie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 13) zapewnienie, aby przestrzegane były przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 14) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 15) kontrolowanie źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzenie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 16) zatwierdzenie materiałów budowlanych, przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 17) przed wbudowaniem, sprawdzanie i potwierdzanie jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), 18) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, 19) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie Rad Budowy z udziałem Kierownika Budowy, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 21) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 25) sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 26) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 27) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 28) W przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest: a) nadzorować roboty będące kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzić inwentaryzację wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnić nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 79 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach