Przetargi.pl
Nadzór nad prawidłowym wykonaniem cyfryzacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EGiB dla jednostek ewidencyjnych Niepołomice – obszar wiejski, Gdów – obszar wiejski, powiat wielicki, województwo małopolskie” w ramach projektu „E-Usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Rynek Górny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    Rynek Górny 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 39999800, , fax. 12 39999701
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór nad prawidłowym wykonaniem cyfryzacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EGiB dla jednostek ewidencyjnych Niepołomice – obszar wiejski, Gdów – obszar wiejski, powiat wielicki, województwo małopolskie” w ramach projektu „E-Usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru nad prawidłowym wykonaniem cyfryzacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EGiB dla jednostek ewidencyjnych Niepołomice – obszar wiejski (część I) lub/i Gdów – obszar wiejski (część II), powiat wielicki, województwo małopolskie” w ramach projektu „E-Usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego’’. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w Warunkach Technicznych, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 i 5a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że złożenie ofert na wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w wyniku przeprowadzonego postępowania pod nazwą ,,Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB wraz z digitalizacją dokumentów analogowych PZGiK i utworzeniem bazy danych elektronicznych rejestrów przestrzennych” w ramach projektu „E-Usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego”, członków ich grup kapitałowych oraz ich podwykonawców jest niedopuszczalne. Niedopuszczalne jest bowiem nadzorowanie i kontrolowanie własnej pracy. Oferta złożona przez Wykonawcę, o którym mowa w zdaniu drugim zostanie odrzucona z postępowania jako niezgodna ze specyfikacją. Zamawiający nie dopuszcza także posłużenia się przez Wykonawcę osobami w jakikolwiek sposób zaangażowanymi w wykonanie powyższego zmówienia. Oferta takiego Wykonawcy również zostanie odrzucona. 3. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a pzp. Zamawiający informuje, że ze względu na charakter zamówienia nie wymaga, aby w okresie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, osoby wykonujące czynności przy przeprowadzaniu nadzoru i kontroli zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/. Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 3/. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedłożone w oryginale- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach