Przetargi.pl
Nadzór inwestorski związany z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bieliny

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski związany z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bieliny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania będzie odpowiedzialny m.in. za: 1) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami ), 2) Dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, 3) Monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentami przetargowymi na roboty projektowo - budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 4) Weryfikacja oraz kontrola dokumentacji projektowej powstałej podczas realizacji zadania pod kątem założeń programu i obowiązujących przepisów, 5) Nadzór nad realizacją ewentualnych robót nieujętych w dokumentacji przetargowej, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji, 6) Bieżące nadzorowanie wykonywanych robót, analizy rozwiązań projektowych i zgłaszanie ewentualnych uwag, 7) Pobyt na budowie, co najmniej dwa razy w tygodniu, oraz na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem, 8) Sprawdzanie i potwierdzanie zgodności parametrów technicznych montowanych materiałów i urządzeń z obowiązującymi normami, przepisami i wymaganiami Zamawiającego, tj. zgodnie z dokumentacją przetargową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 9) W przypadku zastosowania materiałów zamiennych sprawdzenie, czy zastosowane materiały nie odbiegają od parametrów technicznych materiałów przewidzianych pierwotnie do zabudowania, 10) Sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, uwzględniając zapisy ujęte w Umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych i projektowych, 11) Sporządzania cotygodniowych meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót wraz z dokumentacją fotograficzną dokumentującą postęp prac, 12) Uzgodnienie z Zamawiającym, wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych zmian technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, robót dodatkowych lub zamiennych, 13) Udział w naradach koordynacyjnych, 14) Sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 15) Udział w komisjach rozruchowych instalacji i urządzeń, 16) Sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów powykonawczych/różnicowych za wykonane roboty, uwzględniając zapisy zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 17) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych, urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie, 18) Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 19) Prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego, 20) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 21) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu, 22) Zawiadomienie Zamawiającego o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem, egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, kontrola i zapewnienie poprawności przygotowania dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym, a także zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 23) Uzyskanie od wykonawcy certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizowanym zadaniem oraz niezbędnych do właściwego użytkowania instalacji i urządzeń, 24) Udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/rękojmi, tj. 60 m-cy od zakończenia robót budowlanych, 25) Podczas nieobecności któregokolwiek z osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo tych osób na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych, 26) Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, niewymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót, 27) Wykonawca obowiązany jest posiadać polisę ubezpieczenia OC przez cały okres realizacji Umowy. Przed zawarciem Umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie posiadania polisy OC, 28) Wykonawca będzie koordynował pracę osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru i odpowiadał za działania, zaniedbania i zaniechania osób pełniących te funkcje, 29) Wykonawca będzie prowadził dzienniki prac dla obiektów, które nie wymagają dziennika budowy i będzie dokumentował w nich postępy prac potwierdzając codziennym wpisem. Do obowiązków wybranego Wykonawcy należy również: 1) Kontrola zgodności realizowanego zadania/inwestycji z zasadami i regulaminem programu RPOWOŚ 2014-2020 w ramach Działania 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimedialnej mobilności miejskiej Osi 3 Efektywna i zielona energia71 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 2) Współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie sprawozdawczości z postępów w realizacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. 2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ) 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik 1b) 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”. 5. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 6. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach