Przetargi.pl
Nadzór inwestorski zadania pn: "Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk".

Gmina Mirsk ogłasza przetarg

  • Adres: 59630 Mirsk, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 647 04 40 , fax. 075 647 04 69
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirsk
    Plac Wolności 39
    59630 Mirsk, woj. dolnośląskie
    tel. 075 647 04 40, fax. 075 647 04 69
    REGON: 23082163000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski zadania pn: "Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Mirsk".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór nad termomodernizacją 9 budynków wielorodzinnych na terenie gminy Mirsk. Projekt ma na celu redukcję gazów cieplarnianych, poprawę efektywności energetycznej budynków oraz oszczędności energii cieplnej. Na etapie sporządzania dokumentacji technicznej stwierdzono, iż zarówno budynki, jak i stolarka okienna i drzwiowa nie spełniają norm izolacyjności cieplnej, co powoduje duże straty ciepła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: - Dla Zadania 1 - 500,00 zł. - Dla Zadania 2 – 500,00 zł. - Dla Zadania 3 – 1.500,00 zł. - Dla Zadania 4 - 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: - kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym zgodnie w trybie przetargu nieograniczonego nie stosuje art. 24a ustawy PZP. Oceny oferty dokonuje w oparciu o przedłożone dokumenty – w trybie jednoetapowym. 3. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4..Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5..Oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.Dokumenty, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, za zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ. - Parafowany przez wykonawcę Formularz umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz nadzorowanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Wykaz wszystkich osób funkcyjnych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za nadzorowanie robót budowlanych na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od podania do wiadomości przez Zamawiającego: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. - Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwoty określone w pkt. 7.1b). - Popisany formularz Gwarancji Należytego Wykonania Umowy na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - Popisany formularz Gwarancji Właściwego Usunięcia Wad na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - Pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (sprzęt lub kierownik robót) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). - Dowód wniesienia wadium w kwotach zapisanych w pkt. 11.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach