Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski przy budowie drogi leśnej w Leśnictwie Mały Kamień według kosztorysu w oddziałach leśnych: 178, 168, 167, 166, 174, 175, 189, 188, 187, 186, 172, 170, 171, 169

Nadleśnictwo Srokowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-420 Srokowo, ul. Leśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7534705 , fax. 089 7534261
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Srokowo
    ul. Leśna 1 1
    11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7534705, fax. 089 7534261
    REGON: 51100114200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://srokowo.olsztyn.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski przy budowie drogi leśnej w Leśnictwie Mały Kamień według kosztorysu w oddziałach leśnych: 178, 168, 167, 166, 174, 175, 189, 188, 187, 186, 172, 170, 171, 169
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego przy budowie drogi leśnej w Leśnictwie Mały Kamień według kosztorysu w oddziałach leśnych: 178, 168, 167, 166, 174, 175, 189, 188, 187, 186, 172, 170, 171, 169. składającej się z 3 części: Część I długości: 3+204 km Część II długości: 1+913 km Część III długości: 1+088 km w tym: włączenie do drogi publicznej, odcinek 0+000 km - 0+004 km w cz. I włączenie do drogi publicznej, odcinek 1+082 km - 1+088 km w cz. III Prace budowlane obejmują m. in: Roboty przygotowawcze, w tym: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, Karczowanie pni koparką, Mechaniczne karczowanie zagajników, Roboty ziemne, w tym: Usuwanie humusu, Roboty ziemne ładowarkami kołowymi z transportem urobku, Wykonywanie nasypów drogi, Profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne, Odwodnienie, w tym: Wykopy rowów koparkami przedsiębiernymi, Roboty ziemne z transportem urobku, Wykonanie wykopów pod przepusty drogowe, Rozbiórka starych przepustów, Montaż nowych przepustów Wykonanie podbudowy, nawierzchni głównej, w tym Wykonanie warstw odsączających zagęszczanych mechanicznie (jezdnia, pobocza, mijanki, plac manewrowy, poszerzenia, zjazdy), Wzmocnienie podłoża geowłókninami, Wykonanie podbudowy i nawierzchni Wykonawca w ramach usługi zarządza, pełni kontrolę i nadzór inwestorski, a także współpracuje ze służbami Zamawiającego, Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Kod CPV: 71520000-9, Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach w/w zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane w tym m. in: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami, i zasadami wiedzy technicznej, b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z projektami technicznymi i kosztorysami, c) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z przebiegu prac budowlanych, w szczególności z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, e) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, f) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, g) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur, h) Potwierdzanie gotowość do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów, i) Składanie comiesięcznych pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą zadania, w terminie do 7 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, j) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach, k) Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego zadania, l) Inne czynności, które są konieczne do wykonania robót budowlanych, dla przedmiotowej inwestycji, m) Kontrola i weryfikacja wykonanych prac pod względem zgodności z opracowanym przez Wykonawcę Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), n) Kontrola prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych wpisów przez kierownika budowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych, zero groszy), 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45.6 ustawy PZP, 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Konto: BOŚ S.A. Olsztyn 98 1540 1072 2001 5013 8006 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, 4) Wadium wnoszone w innych niż pieniężna formach należy załączyć do oferty, 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta, 6) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska), 7) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 25 września 2012 r., do godz. 9.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: upływie terminu związania ofertą, zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, 12) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_srokowo/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach