Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Osiecznica, ul. Krośnieńska 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3830776, 068 3830777 , fax. w. 28
- Data zamieszczenia: 2013-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy
ul. Krośnieńska 42 42
66-600 Osiecznica, woj. lubuskie
tel. 068 3830776, 068 3830777, fax. w. 28
REGON: 97004013200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: LASY PAŃSTWOWE JEDNOSTKA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski obiektów wyszczególnionych w zadaniach 14-04-01-01, 14-04-01-02, 14-04-01-03, 14-04-01-04, 14-04-01-05, 14-04-01-06, 14-04-02-01, 14- 04-02-02, 14-04-02-03, 14-04-02-04, 14-04-02-05, 14-04-02-06, 14-04-02-07, 14-04- 04-01, 14-04-06-01, 14-04-09-01, 14-04-10-01, 14-04-11-01, 14-04-12-01, 14-04-13- 01 realizowanych w ramach projektu: Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych wpisanego na listę projektów indywidualnych dla Programu Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Nadzór inwestorski obiektów wyszczególnionych w zadaniach 14-04-01-01, 14-04-01-02, 14-04-01-03, 14-04-01-04, 14-04-01-05, 14-04-01-06, 14-04-02-01, 14-04-02-02, 14-04-02-03, 14-04-02-04, 14-04-02-05, 14-04-02-06, 14-04-02-07, 14-04-04-01, 14-04-06-01, 14-04-09-01, 14-04-10-01, 14-04-11-01, 14-04-12-01, 14-04-13-01 realizowanych w ramach projektu: Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych wpisanego na listę projektów indywidualnych dla Programu Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą określony w Dziale X SIWZ o wartości: 300,00 zł. (słownie zł.: trzysta 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 275, ze zm.). 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr 92 1020 5402 0000 0502 0115 2750 z dopiskiem, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 6.Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, wyłącznie w chwili uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24, ust.2 pkt 2 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24, ust.4 oraz art.89, ust.1 pkt 1 ustawy). 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46, ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26, ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25, ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, oraz gdy 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krosno/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17