Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Wykonanie oświetlenia na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 256 800 , fax. 323 256 809
  • Data zamieszczenia: 2017-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133
    43175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 323 256 800, fax. 323 256 809
    REGON: 27104782700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Wykonanie oświetlenia na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Wykonanie oświetlenia na terenie Obiektu Rekreacyjno-Sportowego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela”. Obiekt zlokalizowany w: Gminie Wyry, powiat Mikołowski, województwo Śląskie w jedn. ewid. 240805_2 Wyry, Obręb: 0041 Wyry, dz. 1588/36. 2. Zakres czynności związany z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru dla ww. zadania obejmuje: a) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, poprzez obecność na budowie z częstotliwością min. 2 x w tygodniu, a także w wyjątkowych sytuacjach dodatkowo na żądanie Wykonawcy lub Zamawiającego (obecność będzie potwierdzana wpisem na listę pobytów na budowie). b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. c) Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia. d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. e) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. f) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. g) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych. h) Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót niezbędnych do odbioru. i) Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. j) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej. k) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn. l) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa. m) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych. n) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. o) Udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia. p) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i zasad bhp. q) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp. r) Potwierdzanie wpisem do Dziennika Budowy każdorazowej obecności na budowie. s) Zatwierdzanie kart materiału/wyrobu wszystkich materiałów i wyrobów użytych przez Wykonawcę w czasie realizacji przedmiotu umowy pod kątem zgodności z dokumentacją projektową. t) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. 3. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez Wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: a) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót. b) Zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania. c) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania. d) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym. e) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. f) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Zamawiającego w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego. g) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego C. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Wykonanie oświetlenia na terenie Obiektu Sportowo-Rekreacyjnego im. Braci Góralczyków w Wyrach przy ul. Markiela przez osoby do tego uprawnione, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). D. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. E. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach