Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego – etap II”. Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Zamawiający wymaga, aby Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego w ww. branżach - posiadali uprawnienia bez ograniczeń. 2. Zakres rzeczowy prac budowlanych przewidziany do wykonania przez Wykonawcę robót obejmuje: - wykonanie budynku zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi urządzeniami, - wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych na potrzeby nowego budynku, - wykonanie zagospodarowania terenu (częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej, wykonanie nawierzchnia poliuretanowej i betonowej, częściowe wykonanie nowego ogrodzenia, gospodarka zielenią), - montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego, - modernizację systemu zraszania na boisku głównym, - wykonanie systemu nagłośnienia, - przebudowa przyłącza Orange, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne wyposażenie i oznakowanie p.poż. 2.1. Budynek zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: - budynek pełniący funkcję zadaszonej trybuny oraz zaplecza sanitarnego i technicznego z pomieszczeniami biurowymi, - budynek w kształcie wydłużonego prostokąta usytuowany równolegle do wschodniej granicy działki, obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, zadaszony dachem płaskim, jednospadowym,, - maksymalna wysokości budynku: 8,49m, trybuna przeznaczona dla 404 widzów, - konstrukcja obiektu częściowo żelbetowa: część ścian, fundamenty, stropy pośrednie i płyty trybun – wylewane z betonu wodoszczelnego; ściany wewnętrzne – murowane z bloczków silikatowych, - schody wewnętrzne – monolityczne wylewane na gruncie, - budynek i trybuna - podzielone dylatacjami na części, - trybuny zadaszone dachem o konstrukcji stalowej – ramowej, pokrytym blachą trapezową TR 60 montowaną na płatwiach stalowych; płatwie mocowane do belek ram – słupów poprzez spawanie, - odwodnienie dachu trybuny - rynną oraz rurami spustowymi włączonymi do kanalizacji deszczowej, ukrytymi za płytami elewacyjnymi w grubości ocieplenia, - odwodnienie z trybun i przejścia przy budynku – grawitacyjnie poprzez spadki w stronę boiska, - elewacja budynku od strony ul. Kusocińskiego rozrzeźbiona i podświetlona oprawami ukrytymi za płytami okładzinowymi elewacji (płyty bazaltowe), - okna z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną z poliamidu zbrojonego włóknem szklanym, z wkładem kartonowo-gipsowym, - drzwi zewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe na profilach aluminiowych ciepłych z przekładką termiczną z poliamidu zbrojonego włóknem szklanym z dodatkowym wkładem kartonowo- gipsowym oraz stalowe z blachy stalowej ocynkowanej, - drzwi wewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe stalowe z blachy stalowej ocynkowanej, jedno i dwuskrzydłowe przeszklone i pełne na profilach aluminiowych zimnych, - ściany murowane i żelbetowe wykończone tynkiem cienkowarstwowych cem-wap, gładzią gipsową, malowane emulsjami lateksowymi lub lakierem na bazie żywicy epoksydowej, - okładziny ścian wykończone płytkami ceramicznymi lub żywicą, - okładziny podłóg: żywica, posadzki przemysłowe z żywicy epoksydowej, wykładzina dywanowa, nawierzchnia poliuretanowa, - balustrady wewnętrzne – samonośne stalowe z blachy ocynkowanej, zewnętrzne – stalowe, - trybuny wyposażone w krzesełka stadionowe, - instalacje elektryczne: oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia iluminacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja odgromowa, - instalacja siły, - instalacja wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji, p.poż, - instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą sanitarną, - wyposażenie sanitarne łazienek i WC, - instalacja centralnego ogrzewania wraz z armaturą, - instalacja wewnętrzna gazu, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 2.2. Instalacje sanitarne zewnętrzne na potrzeby nowego budynku obejmujących: - instalacja wodociągowa z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm i 90mm wraz z instalacją p.poż., - przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrznej z rur PVC-U kl.S o średnicy zewnętrznej 160mm, - przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160mm wraz z wykonaniem studzienek drenarskich i odwodnieniem liniowym. 2.3. Zagospodarowanie terenu: - częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, - rozbiórka istniejącej betonowej trybuny, - częściowe wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6cm (chodnik północny od budynku do bramy wjazdowej na teren stadionu, chodnik południowy od budynku do istniejącego placu p.poż) po uprzednich pracach rozbiórkowych istniejących utwardzeń, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej w formie pasa przy bieżni (strefa bezpieczna bieżni), - wykonanie nawierzchni betonowej z betonu C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym przy budynku szatniowo-administracyjnym, - częściowe wykonanie nowego ogrodzenia: z nowych przęseł (odcinki C-D, E-F, fragment B-C) oraz z uprzednio zdemontowanych przęseł (odcinek B-C) wraz z wstawieniem nowych słupków i wykonaniem podmurówki, - rozbiórka i ponowny montaż furtki z „klatki dla kibiców” w miejscu nowego wejścia na trybunę dla gości, - wykonanie gospodarki zielenią: wycinka drzew kolidujących z zakresem przeznaczonym do realizacji, wykonanie nasadzeń zastępczych drzew co najmniej 4-letnich gatunku buk i klon. 2.4. Montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego: - tablica zamontowana na podkonstrukcji stalowej z pomostem i fundamentem – wg dostawcy tablicy, - wymiary tablicy ok. 4700x2500mm, - rama tablicy stalowa, wykonana z profili zamkniętych, zabezpieczona powłoką antykorozyjną, pomalowana na kolor czarny, - moduły wskaźnikowe LED, kolor czerwono-bursztynowy, wysokość ok.580mm, zamknięte w kasetach kroploszczelnych, front osłonięty poliwęglanową szybą z powłoką antyrefleksyjną, widoczność ok. 250m, - grafika opisowa wykonana z folii winylowych, odporna na warunki atmosferyczne, - sterowanie bezprzewodowym pilotem, - zasilanie tablicy wyników. 2.5. Modernizacja systemu zraszania na boisku głównym: - wymiana istniejących zraszaczy na boisku głównym (zraszacze wynurzane środkowe i boczne z wbudowanym elektrozaworem) wraz z wymianą sprzęgieł – elektrozawory analogiczne do zaprojektowanych na pozostałych boiskach, - zraszacze środkowe - z donicą głębokości 12cm do trawy naturalnej, - wymiana przegubów elastycznych / łączników przegubowych dla każdego ze zraszaczy, - wymiana złączy hermetycznych do podłączenia sterowania zraszaczami, - próba systemu zraszania wraz z regulacją. 2.6. System nagłośnienia: - dedykowany dla budynku wraz z trybuną i boiska głównego oraz dla boiska treningowego o sztucznej nawierzchni, - zasilanie szaf nagłośnienia. 2.7. Przebudowa przyłącza Orange: - likwidacja kolizji z siecią Orange. 2.8. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne wyposażenie i oznakowanie p.poż.: - w tym wyposażenie kotłowni w podręczny sprzęt gaśniczy. UWAGA 1! 1) Zamawiający informuje, że zadanie „Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju” zostało podzielone na dwa etapy (Etap I i Etap 2). 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych dotyczących Etapu 2. 3) Niniejsze zamówienie nie obejmuje nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zakresu prac dotyczących Etapu I - zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnych postępowań przetargowych przeprowadzonych w latach 2018-2020. 4) Zamawiający informuje, że załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty przedmiotowym zamówieniem publicznym (prace budowlane opisane w dokumentacji projektowej są przewidziane do realizacji w ranach dwóch etapów). 5) Zakres prac wyłączonych z niniejszego zamówienia (tj. nie objętych nadzorem inwestorskim) obejmuje m.in. roboty wykonane w ramach Etapu I: - przebudowę 4 boisk piłkarskich wraz z odwodnieniem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym i piłkochwytami, - przebudowę 2 kortów tenisowych wraz z odwodnieniem, drenażem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym, trybuną i ogrodzeniem, - budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnienie, oświetleniem, wyposażeniem sportowym, - budowę kortu do squasha wraz z oświetleniem, - budowę placu do jazdy na rolkach wraz z oświetleniem, - remont istniejącego budynku szatniowego, - wykonanie oświetlenia boiska głównego, - remont i wymiana ogrodzenia na odcinkach A-B, G-H, I-J, J-K, A-K, - zagospodarowanie terenu (częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, częściowe wykonanie nowego ogrodzenia, stabilizację skarpy). 2.9. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid.109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój. 2.10. Zamawiający uzyskał decyzję o pozwoleniu na budowę – Decyzja Nr 662/16 z dnia 27.01.2017r. oraz decyzje zmieniające: - Decyzja Nr 678/18 z dnia 29.01.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu z uwagi na zmianę wymiarów boisk treningowych, trybuny kortów tenisowych, trybuny boiska treningowego, - Decyzja Nr 692/19 z dnia 10.12.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu związanych ze zmianą ilości i lokalizacji słupów oświetleniowych, słupów nagłośnienia oraz tablic wyników. 3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację w/w zadania uwzględniając interes Zamawiającego, a w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysu ofertowego dotyczącego wynagrodzenia ryczałtowego; d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; s) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; t) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; u) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; v) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; w) poświadczenie terminu zakończenia robót; x) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; y) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; z) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; aa) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; bb) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; cc) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; ee) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektorów nadzoru we wszystkich wymaganych branżach na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy; ff) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; gg) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; hh) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; ii) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji w/w zadania. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 4. Szczegółowy zakres prac budowlanych określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót które stanowią załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego znak sprawy: RSID.271.28.2020.ZP z dnia 30.09.2020 r. 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót, projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania „Przetarg nieograniczony: Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2” (numer postępowania: RSID.271.28.2020.ZP) link do strony: https://www.umig.busko.pl/urzad-miasta-i-gminy/19384-przetarg-nieograniczony-przebudowa-stadionu-sportowego-przy-ul-kusocinskiego-w-busku-zdroju-etap-2.html Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach