Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski nad zadaniem: „Budowa ulicy Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Stąporkowie

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski nad zadaniem: „Budowa ulicy Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Stąporkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla zadań pn.: Zadanie I - nadzór inwestorski nad zadaniem: „przebudowa ulicy Kościuszki”. Zadanie 2 – nadzór inwestorski nad zadaniem: „budowa infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej na ul. Kościuszki. 2.1. Zakres usługi obejmuje: 2.1.1. Pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Drogowej. 2.1.2. Pełnienie funkcji koordynatora Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji przez inspektora branży sanitarnej . 2.1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 2.1.4. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez – przeprowadzenie przez każdego z inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż …. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, w dni powszednie w godzinach do 8:00 do 15:00 (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), c) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, d) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, e) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniem robót, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, h) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, i) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót ich postępem oraz oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, j) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkach koniecznych do wykonania zadania, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznawanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych spisywanie protokołów konieczności, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu jak również terminu końcowego, z) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) udział w rozliczeniu robót budowlanych w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, bb) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, cc) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, dd) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, ee) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, ff) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, gg) obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, hh) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, ii) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą oraz sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu wyczerpujących pisemnych notatek z narad, jj) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania w tym sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z realizacji inwestycji, kk) weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. 2.1.5. Zakresem nadzoru objęte będą dwa zadania: Zadanie 1 - nadzór inwestorski nad zadaniem: „przebudowa ulicy Kościuszki” Przebudowa ulicy Kościuszki o dł. 910 m (w projekcie długość 920 m a do wykonania w ramach inwestycji długość 910m) w obrębie działki o nr ewid. 755. Rozbiórka jezdni z płyt betonowych drogowych, rozbiórka krawężników, obrzeży, płyt chodnikowych i bloczków betonowych na zjazdach. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00 m, warstwa ścieralna gr. 4 cm , warstwa wiążąca gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 8 cm, warstwa mrozoochronna z kruszywa gr. 30 cm. Obustronne krawężniki na ławie betonowej z oporem, z prawostronnym chodnikiem szerokości 2,00 m na całej długości jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa. Przebudowa istniejących zjazdów do posesji z nadaniem szerokości 4,5 m. W miejscach, gdzie nie pozwalają na to warunki terenowe szerokość 3,5 m, a także 5,0 m, gdzie istniejące zjazdy są szersze. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa. Zadanie 2 - nadzór inwestorski nad zadaniem: „Budowę infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej na ul. Kościuszki w której zakres wchodzi: Wodociąg: Sieć wodociągowa do wykonania z rur ciśnieniowych Ø160 PE (Ø160x9,5) do wody pitnej PE100 SDR 17 o łącznej długości: 916,00 mb wraz z przepięciem przyłączy wodociągowych (sięgaczy) Ø 40 PE, Ø 63 PE w ilości 69 szt. Przyłącza (sięgacze) wykonać z rur ciśnieniowych PE do wody pitnej PE100 SDR 17 PN10 o średnicy Ø63 PE (Ø63x3,8) o łącznej długości: 34,00 mb, Ø40 PE (Ø40x2,4) o łącznej długości 283,00 mb. (wielkość o 4 m dłuższa niż wykazana w dokumentacji technicznej). Na sieci zabudowane zostaną: łącznik rurowo-kołnierzowy DN150 i zasuwa kołnierzowa DN150 z żeliwa sferoidalnego z klinem miękkouszczelniającym, z gładkim, swobodnym przelotem, teleskopową obudową trzpienia i skrzynki - 1 szt., hydranty podziemne DN80 z podwójnym zamknięciem, korpusem z żeliwa sferoidalnego oraz wrzecionem ze stali nierdzewnej - 7 szt., zasuwa kołnierzowa DN80 z żeliwa sferoidalnego z klinem miękkouszczelniającym, z gładkim, swobodnym przelotem, teleskopową obudową trzpienia i skrzynki - 7 szt., zespół napowietrzająco-odpowietrzający DN50 - 1 szt., trójniki siodłowe: DN160/40 – 61 szt., DN160/63 – 8 szt., zasuwy do przyłączy domowych DN1 1/4" – 61 szt., zasuwy kołnierzowe DN50 – 8 szt. Na włączeniu do istniejącej sieci i zasuwach zastosować bloki oporowe. W drogach zastosować teleskopowe obudowy do zasuw. Wszystkie połączenia na przewodzie Ø40, Ø63 i Ø160 PE wykonać metodą zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego. Przejścia wodociągu PE pod drogą wykonać: dla wodociągu Ø40 PE, Ø63 PE rura ochronna Ø110 PE80 – 228,00 mb, dla wodociągu Ø160 PE rura ochronna Ø315 PE80 – 6,00 mb. Na trasie sieci wodociągowej występują skrzyżowania z projektowaną kanalizacją deszczową i kanalizacją sanitarną, istniejącym kablem elektrycznym i siecią gazową. Kanalizacja deszczowa: Sieć kanalizacji deszczowej do wykonania z rur kanalizacyjnych PVC-U kl."S" SDR34 SN8 z kielichem, o średnicy: Ø400 (Ø400x11,7) o łącznej długości: 91,00 mb, Ø315 (Ø315x9,2) o łącznej długości: 642,00 mb i Ø250 (Ø250x7,3) o łącznej długości: 176,00 mb oraz z rur żelbetowych DN600 klasy C40/50 o łącznej długości: 51,00 mb i DN300 klasy C40/50 o łącznej długości: 21,00 mb. Na w/w sieci projektuje się zabudowę studzienek przepływowych betonowych: Ø1000mm - 21szt., Ø1500mm - 1 szt., Ø2000mm - 1 szt., studni osadnikowych betonowych Ø1500 - 2 szt., wpustów ulicznych betonowych DN500 - 42 szt., osadnika betonowego na wlocie do kanalizacji wraz z umocnieniem rowu przydrożnego oraz wylotu kanalizacyjnego monolitycznego DN600. Studnia wlotowa betonowa osadnikowa DN1500 oraz studnia wylotowa betonowa przepływowa DN1500 z monolitycznymi kinetami. Studzienki betonowe zwieńczone płytą pokrywową oraz włazem żeliwnym klasy D400. W rejonie krawężnika wpusty uliczne z osadnikiem o głębokości 0,95m zakończone wpustem żeliwnym klasy D400 osadzonym na żelbetowym adapterze do wpustów ulicznych oraz żelbetowym pierścieniu odciążającym. Podłączenie wpustów ulicznych do studzienek rewizyjnych rurami kanalizacyjnymi PVC-U kl.”S” SDR34 SN8 Ø 200x5,9 o łącznej długości: 146,00 mb. Trasa kanalizacji deszczowej przebiegać będzie w pasie drogowym przebudowywanej ulicy Kościuszki. W miejscu przejścia kanalizacji pod ul. Górniczą zabudowa dwóch równoległych rur żelbetowych DN300.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia sporządzone zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składanie ofert. Dokumenty składane w oryginale. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. d) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. e) Oświadczenie o przynależności lb braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach