Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania pn.:Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6156000 , fax. 087 6150800
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6156000, fax. 087 6150800
    REGON: 00052329300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych zadania pn.:Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z definicją określoną w rozdziale 3 art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz reprezentować Inwestora w trakcie realizacji zadania, którego postępowanie dotyczy.Zakres prac obejmuje: 1.1. Na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: - prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, - obowiązkowe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, - pełnienie funkcji koordynacyjnej na budowie oraz podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, - bieżące prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji m.in. sprawdzanie kosztorysów, wycen i faktur , opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych, - współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji, - konsultacje, fachowe doradzanie oraz podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora, - wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z rozdziału 3 art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robot, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji np. ewentualne roboty dodatkowe, - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji, - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych w przypadku nieterminowego wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę, 1.2. Po zakończeniu robót budowlano - montażowych: - wystawienie dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze, - wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach przeglądu powołanych przez Inwestora, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi, - sporządzanie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, - sporządzenie protokołu pogwarancyjnego. W ramach robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zostanie wykonana rozbiórka istniejącego murowanego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej a następnie wybudowany budynek parterowy z poddaszem użytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Na parterze znajdą się pomieszczenia garażowe na wozy strażackie, kotłownia oraz zaplecze. Na poddaszu znajdą się pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację wod.- kan., centralnego ogrzewania i elektryczną. Powierzchnia zabudowy wraz z powierzchnią schodów i wjazdu dla niepełnosprawnych 245,81 m2. Powierzchnia całkowita 364,55 m2 a powierzchnia użytkowa 338,68m2. W pomieszczeniu garażowym posadzka żywiczna antypoślizgowa np. posadzka poliuretanowa jednobarwna gr. 2-3mm. Zakres robót budowlanych obejmuje również ogrodzenie, chodniki, dojazdy, przyłącze wod. - kan. oraz lokalną oczyszczalnię ścieków. Zakres prac budowlanych do wykonania określa opis techniczny - wyciąg z projektu budowlanego oraz przedmiary robót i opis wyposażenia. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl.Zwycięstwa 14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 03.03.2010 r. do godz. 1100 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.03.2010 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium : - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl ,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach