Powiat Łowicki ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
ul. Stanisławskiego 30
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
REGON: 75014776800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynku Domu Pomocy Społecznej „Borówek” w ramach projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej „Borówek” w ramach projektu pn: „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”. 1.1. Zakres robót podlegających nadzorowi obejmuje m.in.: - wymianę okien na drewniane wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy tytanowo-cynkowej, - wymianę drzwi wejściowych na drewniane, - prace po montażu okien i drzwi tj. uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z malowaniem, uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, wypełnienie spoin materiałem elastycznym pomiędzy parapetem wewnętrznym i nowym oknem, - ocieplenie stropów pod poddaszem części niższej i wyższej wełną mineralną, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, - demontaże w pomieszczeniu rozdzielni ciepła, - zabezpieczenie elementów więźby dachowej oraz podłogi drewnianej na stropie przed działaniem ognia, owadów, grzybów, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (montaż armatury, grzejników, zaworów i głowic, regulacja), - prace towarzyszące przy instalacji co. tj. uzupełnienie tynków, zaślepienie otworów po demontażu, malowanie pod grzejnikami, izolacje, prace związane z włączeniem do rozdzielacza, - odtworzenie stanu pierwotnego elementów zagospodarowania terenu naruszonych podczas wykonywania robót, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki/demontażu, - uporządkowanie terenu. 1.2. Specjalności, w których będzie pełniony nadzór: - konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 110 dni od zawarcia umowy lub do zakończenia realizacji wszystkich robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru potwierdzonego protokołem odbioru końcowego tych robót. 3. Adres obiektu, w którym wykonywane będą roboty budowlane objęte nadzorem: Dom Pomocy Społecznej „Borówek” budynek „A - dwór” Borówek 56, gm. Bielawy dz. nr ewid. 382. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.26.106.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-07-05 - Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno
Dodano: 2024-06-21 - DZP.26.110.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
Dodano: 2024-06-04 - DZP.26.69.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
Dodano: 2024-05-10 - DZP. 26.22.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 7 części
Dodano: 2024-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach”.
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
Dodano: 2024-04-15 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części
Dodano: 2024-03-12