Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn: „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”. Zakres robót podlegających nadzorowi obejmuje m.in.: 1.1. budynek dydaktyczny, kotłownia i łącznik: - wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych, - docieplenie ścian zewnętrznych z wykończeniem tynkiem barwionym w masie, - docieplenie stropodachu wraz z wymianą pokrycia, - wymianę obróbek blacharskich oraz podokienników, - wymianę stolarki okiennej, montaż nawietrzaków okiennych, wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w pom. kotłowni, - remont schodów, - remont istniejących krat okiennych i balustrad, - remont zadaszeń nad wejściami, - remont kominów, - remont balkonów, - remont słupów betonowych, - demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych, - wymianę skrzynek na elewacji, - wykonanie nawierzchni utwardzonych wokoło budynku (opaski), - remont pomieszczeń korytarza i kotłowni wraz z powiększeniem otworów drzwiowych, - wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacjach, - wymianę uziomu otokowego budynku, - wymianę instalacji odgromowej, - wymianę instalacji elektrycznej pomieszczeń kotłowni, - zasilenie nowych urządzeń kotłowni, - wykonanie wyłączenia pożarowego kotłowni, - podłączenie aktywnego systemu detekcji gazu, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej w kotłowni, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, - wymianę źródła ciepła, 1.2. budynek dawnego kościoła: - uprzątnięcie stropu nad ostatnią kondygnacją z zalegającego gruzu przed ułożeniem warstw izolacyjnych wraz z wywozem i utylizacją, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - częściową wymianę stolarki okiennej, - wymianę rur spustowych, - remont balustrad, - remont i malowanie elewacji, - naprawę elewacji i uzupełnienie obróbki blacharskiej tympanonu we wschodniej części budynku. 1.3. budynek dawnego klasztoru: - uprzątnięcie stropu nad ostatnią kondygnacją przed ułożeniem warstw izolacyjnych wraz z wywozem i utylizacją z zalegającego gruzu oraz mebli itp., - wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian fundamentowych, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - docieplenie stropodachów pełnych, - wymiana stolarki okiennej, montaż nawietrzaków okiennych, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, - wymiana części więźby dachowej oraz wymianę części pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich, - remont i malowanie elewacji wraz z robotami towarzyszącymi tj. wymianą rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich i parapetów, - remont schodów oraz spoczników przed wejściami, wymiana wycieraczek i balustrad balkonowych, - remont zadaszeń nad wejściami, - remont istniejących krat okiennych, - wymiana skrzynek na elewacji, - remont i malowanie kominów, - demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych, - wykonanie opaski obwodowej wokół budynku, - wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacjach, 1.4. budynek dawnego klasztoru i kościoła: - wymiana uziomu otokowego, - wymiana instalacji odgromowej, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, 1.5. zagospodarowanie terenu: - wymiana odcinka zewnętrznego wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania pomiędzy budynkiem kotłowni oraz budynkami dawnego kościoła i klasztoru, - wymiana instalacji kanalizacji deszczowej w patio budynku dawnego kościoła i klasztoru. 1.6. Specjalności, w których będzie pełniony nadzór: - konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 1.7. Adres obiektów, w których wykonywane będą roboty budowlane objęte nadzorem: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Łowiczu ul. Podrzeczna 30 99-400 Łowicz. 1.8. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 29.05.2020 r. lub do zakończenia realizacji wszystkich robót budowlanych objętych nadzorem, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego tych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 37 1600 1462 1823 7965 3000 0005.” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca może dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium – Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków ZSP nr 1 w Łowiczu”. 4. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego (w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta). Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „Wadium – Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynków ZSP nr 1 w Łowiczu” w terminie wskazanym w ust. 1 a kopię dołącza do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach