Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami: remont polegający na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 od km 487+676 ÷ 495+454, na odcinku Szklarska Poręba - Jakuszyce.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami: remont polegający na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 od km 487+676 ÷ 495+454, na odcinku Szklarska Poręba - Jakuszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad robotami: remont polegający na odnowie nawierzchni drogi krajowej nr 3 od km 487+676 ÷ 495+454, na odcinku Szklarska Poręba - Jakuszyce. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w terminie:47 miesięcy, od rozpoczęcia nadzoru do zakończenia robót przez Wykonawcę zadania, w tym: 10 miesięcy - wykonanie robót budowlanych, 1 miesiąc - rozliczenie końcowe, 36 miesięcy - okres gwarancji (przeglądy w odstępach półrocznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 47 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. II. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: 1.1. Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, pełniący jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru robót drogowych: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg; - pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru, Rezydenta lub inspektora nadzoru na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o wartości robót budowlanych brutto minimum 5 000 000,00, 1.2. Geodeta a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum roczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac geodezyjnych. 2) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad co najmniej jednym zadaniem polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy minimum G; o wartości robót budowlanych brutto minimum 5 000 000 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. III. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt II. muszą spełniać łącznie. IV. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.2. na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt V. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2. Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. VI. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt V.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, VII. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. VIII. Dokumenty, o których mowa w pkt VI. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt V.2. IX. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. X. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt V.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument wymieniony w pkt V.2. albo odpowiadające im określone w pkt VI., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3. mogą dotyczyć dowolnych spośród wykonawców składających wspólną ofertę. XI. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć : a) dla doświadczenia Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego i doświadczenia Wykonawcy wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu. W Formularzach Potencjał kadrowy i Doświadczenie Wykonawcy należy podać datę podpisania kontraktu i kurs.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach