Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad renowacją parku miejskiego wraz z terenem Zalewu nad Czarną w Staszowie

Gmina Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8642014 , fax. 015 8643261
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Staszów
    ul. Opatowska 31 31
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8642014, fax. 015 8643261
    REGON: 83040974900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad renowacją parku miejskiego wraz z terenem Zalewu nad Czarną w Staszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zadanie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad renowacją parku miejskiego wpisanego do rejestru zabytków pod nr 714 decyzją WKZ z dnia 20.12.1957r. wraz z terenem Zalewu nad Czarną w Staszowie obejmującą, m.in. Park miejski: gospodarkę drzewostanem wraz z uzupełnieniem szaty roślinnej, ciągi komunikacyjne, elementy małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, demontaż napowietrznej linii elektrycznej oraz wykonanie oświetlenia , budowę linii kablowej nn, budowę oraz remont ogrodzenia, elementy do rozbiórki kolidujące z realizacją zadania. Teren Zalewu nad Czarną: uporządkowanie i wyprofilowanie terenu, wykonanie ciągów pieszo-rowerowych, budowę parkingu na 40 miejsc parkingowych, budowę 3 kładek dla pieszych (2 nad rzeką Czarna, 1 nad kanałem rzeki Czarna), wykonanie pomostów widokowych nad rzeką Czarna, modernizację istniejącego zbiornika wraz z wyprofilowaniem i umocnieniem wału, utworzenie deptaków wraz ze schodami terenowymi, amfiteatr plenerowy, plac zabaw oraz boiska do gry w koszykówkę i siatkówkę, elementy małej architektury, demontaż napowietrznej linii elektrycznej oraz wykonanie oświetlenia terenu, uzupełnienie zagospodarowania terenu zielenią niską i wysoką, elementy do rozbiórki kolidujące z planowaną inwestycją zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia-załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.3., Osi priorytetowej Nr 5 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (w tym: 1 zamówienie - nadzór inwestorski nad robotami ogólnobudowlanymi, obejmującymi m.in.: zagospodarowanie terenu, zieleń, oświetlenie, ciągi komunikacyjne, 1 zamówienie - nadzór inwestorski nad wykonaniem obiektów hydrotechnicznych), dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do nadzorowania, zgodne z przedmiotem zamówienia i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, Na potwierdzenie spełnienia niniejszych warunków wykonawcy złożą określone oświadczenia oraz dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr3 do SIWZ, e)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) załącznik Nr 4 do SIWZ, f)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*) g)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b, c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach