Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
  • Data zamieszczenia: 2015-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad remontem zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontu zabytkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w miejscowości Kierpajny Wielkie 10, gm. Pieniężno. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, które polega na: - remoncie dachu polegający na wymianie zużytych elementów więźby, krokwi, deskowania, łat, wymianie dachówki, wykonaniu obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, remont instalacji odgromowej, - wykonaniu stałego wejścia na dach do obsługi kominów, wykonanie stopni i ław kominiarskich, - otynkowaniu i przemurowaniu spękanych kominów, - usprawnieniu wentylacji grawitacyjnej w lokalach mieszkalnych, - naprawie pęknięć w ścianach zewnętrznych, tynków z malowaniem elewacji budynku, - wymianie zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej, - naprawie tynków wewnętrznych klatki schodowej łącznie z ich malowaniem, - wykonaniu opaski wokół budynku, - naprawie schodów zewnętrznych, - wymianie uszkodzonych podłóg wewnętrznych, - remoncie budowlanym i konserwatorskim werandy drewnianej, - remoncie zejść zewnętrznych do piwnicy, wykonaniu kominów dymowych w lokalach mieszkalnych (kuchnie), - wzmocnieniu istniejących belek stropowych nad I p. w części środkowej budynku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany - branża budowlana i instalacja odgromowa, b) Projekt wykonawczy - architektura, c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich elewacji dworu, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana i elektryczna (instalacja odgromowa). 4. Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.anr.gov.pl/zamówienia/publiczne/przetargi/olsztyn . 5. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacja projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji, nawierzchni 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót 6) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym. 7) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 8) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach