Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów.

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3340105 wew. 209, 309 , fax. 041 3340105 wew. 409
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach
    ul. Witosa 86 86
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3340105 wew. 209, 309, fax. 041 3340105 wew. 409
    REGON: 00368886031300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod wg CPV - 71.52.00.00.9 - usługi nadzoru budowlanego. 1.1. Nazwa zamówienia. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów, wykonywanego zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną w 2012r. przez Pana Wacława Nalepę (upr. bud. 48/65/KL do projektowania w specjalności inżynieria wodna), składającą się z: projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Wykonawca musi zapewnić nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania. Dla omawianego przedsięwzięcia Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach po-siada decyzję pozwolenia na budowę. Przedmiotem inwestycji jest udrożnienie koryta rzeki Łukawki (km 2+240 do 2+334) na długości 94m, wykonanie mostu o świetle 3,50m, rozebranie istniejącego przepustu ?1,0 + ?0,8m, we wsi Marcinkowice gm. Opatów. Zakres inwestycji obejmuje odcinek rzeki, który z uwagi na usytuowanie wzdłuż drogi gminnej powoduje erozję nasypu drogowego, a z uwagi na małą przepustowość wód wezbraniowych powoduje zagrożenie dla przyległego terenu. Problemy z zagrożeniem powodziowym stwarza istniejący dwuotworowy przepust drogowy (św. ?1,0+0,80m) usytuowany na ostrym łuku rzeki. Przepust ma zbyt małe światło, a usytuowanie niekorzystne hydraulicznie powoduje problemy w czasie wezbrań powodziowych. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski: - rozebranie istniejącego przepustu dwuotworowego i zasypanie istniejącego koryta na długości 20m, - zmiana trasy rzeki na długości 35m dla wyeliminowania niekorzystnego łuku przed wlotem na most, - wykonanie na zmienionej trasie rzeki mostu gospodarczego o świetle 3,5x1,75m, szerokości 15m dla zapewnienia wjazdu na działkę nr 217/3 i na drogę gminną (działka nr 205), - ubezpieczenie dna i skarpy rzeki na długości 10m na wlocie mostu i na długości 17m na wylocie z mostu; ubezpieczenie na wlocie i wylocie geokratą wysokości 25cm z wypełnieniem kamieniem. Tuż poni-żej mostu na odcinku 4,0m dno i brzegi umocnione płytami betonowymi zbrojonymi grubości 20cm, - wyprofilowanie i ubezpieczenie dna oraz prawego brzegu bez zmiany trasy rzeki w granicach działki nr 236 geokratą wysokości 25cm na długości 52km (km 2+240 do 2+292), - wykonanie na lewym brzegu rzeki ściany stalowej szczelnej t=6,0m na długości 58m (km 2+240 do 2+298); wysokość ściany nad dnem rzeki 2,8 - 2,7m; ściana zwieńczona oczepem żelbetowym; - drenaż z rur perforowanych PP160mm usytuowany pomiędzy ścianą stalową, a krawędzią nasypu drogowego; zadaniem drenażu będzie utrzymanie poziomu wody gruntowej w nasypie drogowym na głębokość ca 1,50m, - wykonanie wzdłuż ściany szczelnej poręczy stalowych energochłonnych (na długości 58m) z uwagi na pionowy brzeg o wysokości 2,6 -2,7m; - mechaniczne ścinanie drzew szt. 18. Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jej realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym. b) Udział w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy. c) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót zamiennych oraz dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane. d) Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Za-mawiającego. e) Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót. f) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. g) Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora. h) Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót. i) Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczenia inspektora nadzoru stwierdzającego przyjęcie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją. j) Nadzorowanie budowy a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości stosowanych materiałów, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór. Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy. k) Bieżąca kontrola - sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktury wykonawcy. Sprawdzenie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń - sprawdzenie kosztorysu pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym l) Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. m) Udział w przeglądach gwarancyjnych. n) Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów. o) Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania. p) Współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskiwaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Termin wykonania zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia 16-12-2013 r. Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego podpisana zostanie po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XII. Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem ter-minu składania ofert, z uwzględnieniem 30 dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy osz-czędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwaran-cjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach