Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej numer 5147 E relacji Borszyn – Trojany – Różyce Żmijowe, na terenie gminy Parzęczew

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierski.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej numer 5147 E relacji Borszyn – Trojany – Różyce Żmijowe, na terenie gminy Parzęczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Przebudowa drogi powiatowej numer 5147 E relacji Borszyn – Trojany – Różyce Żmijowe, na terenie gminy Parzęczew”. Zakres robót budowlanych – zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres robót teletechnicznych – zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.powiatzgierz.bip.net.pl w zakładce BAZA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tytuł postępowania - „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej numer 5147 E relacji Borszyn – Trojany – Różyce Żmijowe, na terenie gminy Parzęczew”. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją. 3. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji inwestycji określony w następujący sposób: termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji został określony do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Przebudowa drogi powiatowej numer 5147 E relacji Borszyn – Trojany – Różyce Żmijowe, na terenie gminy Parzęczew” obejmuje między innymi: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonuje odbioru zgłoszonych przez Wykonawcę robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie, nie później jednak niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru i potwierdza odbiór robót wpisem do Dziennika budowy. Jeżeli Inspektor nadzoru inwestorskiego uzna odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu za zbędny, jest zobowiązany powiadomić o tym Wykonawcę robót niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę umowy gotowości do odbioru), uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, f) potwierdzenie ilości wykonanych robót, g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancji, h) wykonywanie innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego, i) egzekwowania stosowania się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami umowy, j) weryfikacja, opiniowanie i egzekwowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót od Wykonawcy i jego aktualizacji, k) weryfikacja i egzekwowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia od Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowla-nych terenu budowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonywanych prac oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót budowlanych z warunkami zawartymi w do-kumentacji. 8. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w niezbędnych spotkaniach i konsultacjach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności uczestnictwa w spotkaniach wymienionych w ust. 9 minimum 24 godziny przed planowaną godziną spotkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach