Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”

GMINA BOLESŁAWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627836722 , fax. 627836024
  • Data zamieszczenia: 2023-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOLESŁAWIEC
    Rynek 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    tel. 627836722, fax. 627836024
    REGON: 250855541
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ramach funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 88 ze zm.) nad zadaniem: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec” realizowanym w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Zakres prac i robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa zamieszczony pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/721915postępowanie nr ZP.271.2.2023 pod nazwą Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec. Roboty budowlane obejmują budowę budynku przedszkola w Bolesławcu, Gm. Bolesławiec. Planowany termin zakończenia inwestycji: 11 kwietnia 2025 r.3. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji, w zakresie określonym w niniejszej SWZ, załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku nr 6 do SWZ - projekt umowy.4. Inspektor nadzoru inwestorskiego zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jaka zostanie im powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby mające pełnić funkcję Inspektora w poszczególnych branżach, które spełnią wymagania określone w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. 6. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznać ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z przedmiotem zamówienia, nad którym ma być pełniony nadzór inwestorski w tym w szczególności z programem funkcjonalno – użytkowym. Wykonawca powinien rozpoznać stopień skomplikowania planowanej inwestycji i rzetelnie sporządzić ofertę. Złe rozpoznanie poziomu skomplikowania inwestycji i zbyt mały stopień szczegółowości sporządzonej oferty nie może być przedmiotem jakichkolwiek roszczeń lub negocjacji po złożeniu oferty. 7. Wykonawca w szczególności:a) koordynuje proces przygotowania inwestycji, b) nadzoruje inwestycje we wszystkich koniecznych branżach, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i związanymi z nimi przepisami,c) weryfikuje realizację inwestycji w zakresie wykonania finansowego i rzeczowego inwestycji przez Wykonawcę Robót w tym zgodności z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.d) wykonuje wszystkie obowiązki Inspektora Nadzoru Inspektorskiego w sposób zapewniający najwyższą jakość techniczną i merytoryczną,e) organizuje w uzgodnionych terminach Rady Budowy,f) składa okresowe raporty.Zakres zadania podzielono na etapy: ETAP I – nadzór nad pracami budowlanymi,ETAP II – uzyskanie pozwolenie na użytkowanie,ETAP III – okres gwarancji i rękojmi za wady.Zakres praw i obowiązków stron oraz wynagrodzenie Wykonawcy dotyczący realizacji zadań wynikających z okres rękojmi i gwarancji robót budowlanych (Etap IV określony w załączniku nr 1 do Umowy) określony zostanie odrębną umową.8. Szczegóły zawiera – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach