31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
- Data zamieszczenia: 2017-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
REGON: 10106725600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH I KALENDARZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia: • fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące; • dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; • odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne artykuły biurowe muszą mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły biurowe marek wskazanych w SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ; • dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera: • załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów; • załącznik nr 3 do SIWZ – określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 5 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną ilość zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć jedną ofertę. Zadanie 1 – dostawa materiałów administracyjno-biurowych Zadanie 2 – dostawa kalendarzy 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy przedmiot zamówienia może się zwiększyć do 30%. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym dla każdego zadania po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do 31 października 2017r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 43/2023 SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2023-09-19 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2023-08-10 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2022-12-01 - Sukcesywne dostarczanie artykułów biurowych (Nr postępowania: 26/2022)
Dodano: 2022-08-09 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-03 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2021 r.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa artykułów administracyjno - biurowych
Dodano: 2020-09-23