32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, 9 - go Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591-593
- Data zamieszczenia: 2022-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
9 - go Maja 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 261 554 591-593
REGON: 730097572 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych różnego rodzaju (Część 1 – Pudełka, naklejki).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, wielkość opakowań, itp. zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych, parametry jakościowe, kolor, cechy użytkowe, itp. zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia − załącznik nr 6 do SWZ[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych.[5] Produkty objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. pudełka, blistry, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[8] Dostawy towaru będącego przedmiotem zamówienia odbędą się jednorazowo, przy czym każda część zamówienia traktowana jest osobno. Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie w więcej niż 1 części, może zrealizować zamówienie w transzach. Wykonawca powinien skalkulować te czynniki zgodnie ze swoimi możliwościami logistycznymi.[9] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego pod adresem Jednostka Wojskowa Nr 1158, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby towar został wniesiony na miejsce wskazane przez jego przedstawiciela.[10] W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia.[11] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych różnego rodzaju (Część 2 – Koperty, Markery i taśmy).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, wielkość opakowań, itp. zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych, parametry jakościowe, kolor, cechy użytkowe, itp. zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia − załącznik nr 6 do SWZ[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych.[5] Produkty objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. pudełka, blistry, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[8] Dostawy towaru będącego przedmiotem zamówienia odbędą się jednorazowo, przy czym każda część zamówienia traktowana jest osobno. Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie w więcej niż 1 części, może zrealizować zamówienie w transzach. Wykonawca powinien skalkulować te czynniki zgodnie ze swoimi możliwościami logistycznymi.[9] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego pod adresem Jednostka Wojskowa Nr 1158, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby towar został wniesiony na miejsce wskazane przez jego przedstawiciela.[10] W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia.[11] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych różnego rodzaju (Część 3 – Kasety (Taśmy) Barwiące i Rurki do urządzeń marki BROTHER).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, wielkość opakowań, itp. zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych, parametry jakościowe, kolor, cechy użytkowe, itp. zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia − załącznik nr 6 do SWZ[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych.[5] Produkty objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. pudełka, blistry, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[8] Dostawy towaru będącego przedmiotem zamówienia odbędą się jednorazowo, przy czym każda część zamówienia traktowana jest osobno. Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie w więcej niż 1 części, może zrealizować zamówienie w transzach. Wykonawca powinien skalkulować te czynniki zgodnie ze swoimi możliwościami logistycznymi.[9] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego pod adresem Jednostka Wojskowa Nr 1158, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby towar został wniesiony na miejsce wskazane przez jego przedstawiciela.[10] W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia.[11] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych różnego rodzaju (Część 4 – Teczka konferencyjna A4, Etykiety i Folie).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, wielkość opakowań, itp. zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych, parametry jakościowe, kolor, cechy użytkowe, itp. zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia − załącznik nr 6 do SWZ[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych.[5] Produkty objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. pudełka, blistry, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[8] Dostawy towaru będącego przedmiotem zamówienia odbędą się jednorazowo, przy czym każda część zamówienia traktowana jest osobno. Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie w więcej niż 1 części, może zrealizować zamówienie w transzach. Wykonawca powinien skalkulować te czynniki zgodnie ze swoimi możliwościami logistycznymi.[9] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego pod adresem Jednostka Wojskowa Nr 1158, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby towar został wniesiony na miejsce wskazane przez jego przedstawiciela.[10] W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia.[11] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych różnego rodzaju (Część 5 – Terminarze).[2] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu, wielkość opakowań, itp. zostały określone w Formularzu cenowym − załącznik nr 2 do SWZ.[3] Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych, parametry jakościowe, kolor, cechy użytkowe, itp. zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia − załącznik nr 6 do SWZ[4] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych.[5] Produkty objęte zamówieniem powinny być dostarczone w oryginalnych jednostkowych opakowaniach producenta (np. pudełka, blistry, tubki, butelki, itd.). Zamawiający nie dopuszcza rozdzielania/przelewania produktów do pojemników zastępczych.[6] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania jednostkowe powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, itp. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[7] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady towaru wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.[8] Dostawy towaru będącego przedmiotem zamówienia odbędą się jednorazowo, przy czym każda część zamówienia traktowana jest osobno. Jeżeli Wykonawca uzyska zamówienie w więcej niż 1 części, może zrealizować zamówienie w transzach. Wykonawca powinien skalkulować te czynniki zgodnie ze swoimi możliwościami logistycznymi.[9] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego pod adresem Jednostka Wojskowa Nr 1158, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. Zamawiający wymaga, aby towar został wniesiony na miejsce wskazane przez jego przedstawiciela.[10] W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia.[11] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 43/2023 SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2023-09-19 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2023-08-10 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2022-12-01 - Sukcesywne dostarczanie artykułów biurowych (Nr postępowania: 26/2022)
Dodano: 2022-08-09 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2021 r.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa artykułów administracyjno - biurowych
Dodano: 2020-09-23 - ZP/103/2020 Dostawa papierów medycznych dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-09-08