Przetargi.pl
Modernizacja drogi nr 117331E Stanisławów

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438423391 , fax. 438423391
  • Data zamieszczenia: 2022-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 438423391, fax. 438423391
    REGON: 730934677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.osjakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi nr 117331E Stanisławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na remoncie drogi nr 117331E w miejscowości Stanisławów o długości 0,87 km i szerokości jezdni 4,0 m, zlokalizowanej na działkach o ewid. nr 21, obręb geodezyjny Raducki Folwark Stanisławów, gmina Osjaków i działce nr 510, obręb Nowa Wieś, gmina Osjaków, obiekt kat. XXV, IV, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 1 do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 15.06.2022 r. nr AB.6743.267.2022, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz złożoną ofertą.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych i robót ziemnych, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,ułożenie warstwy podsypkowej z zagęszczeniem, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, oczyszczenie nawierzchni i skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) o grubości 4,0 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) o grubości 4,0 cm po zagęszczeniu, utwardzenie 30 szt. zjazdów gospodarczych, do pól i posesji, oczyszczenie przepustów, wykonanie oznakowania drogi,zapewnienie organizacji ruchu na czas robót, wykonanie tyczenia i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg gminnych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji, jeśli zamawiający stwierdzi takie uszkodzenia oraz opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, w przypadku takiej konieczności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy nr 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080, dla podmiotów zagranicznych: SWIFT CODE GBWCPLPP 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080, w Nadwarciańskim Banku Spółdzielczym w Działoszynie z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RIZ.271.7.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Osjaków.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wymaga się, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i wskazuje się sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia, nie mniejszą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) wraz z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (budowa, przebudowa, remont – oznaczenie ze słownika pojęć określonego w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy Prawo budowlane);2) dysponuje osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie wszystkimi aspektami realizacji inwestycji, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (co najmniej w zakresie ograniczonym), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.2. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).Pozostałe szczegóły opisane zostały w rozdziale 13 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach