Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kłobuck”

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kłobuck”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie inwestycyjne, nad którym sprawowany ma być nadzór inwestorski, realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Oznacza to, że wybrany wcześniej Wykonawca robót budowlano-montażowych, w pierwszej kolejności zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia ulicznego, a w dalszej kolejności zobowiązany jest do wykonania robót budowlano-instalacyjnych wchodzi między innymi: 1) demontaż istniejących opraw z wysięgnikami i wymiana opraw oświetlenia drogowego na istniejących słupach elektroenergetycznych z zastosowaniem nowych opraw w technologii LED i z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury zasilającej. Dla potrzeb logistycznych oprawy zgrupowano w 9 obszarów, które przedstawiają się następująco: 1) Obszar: Biała, Lgota, Kopiec, Żabieniec – do wymiany 237szt. opraw; 2) Obszar: Borowianka, Kamyk, Nowa Wieś – do wymiany 196 szt. opraw; 3) Obszar: Brody Malina, Łobodno – do wymiany 200 szt. opraw; 4) Obszar: Gruszewnia, Libidza – do wymiany 198 szt. opraw; 5) Obszar: Niwa Skrzeszów, Rybno, Zakrzew – do wymiany 149 szt. opraw; 6) Obszar: Smugi – do wymiany 193 szt. opraw; 7) Obszar: Kłobuck Północ – do wymiany 624 szt. opraw; 8) Obszar: Kłobuck Osiedle płn. – do wymiany 223 szt. opraw; 9) Obszar: Kłobuck Południe – do wymiany 256 szt. opraw; 2) wyniesienie punktów pomiaru energii elektrycznej i sterowania pracą oświetlenia z obiektów TAURON Dystrybucja S.A. (stacji budynkowych, kontenerowych czy też rozdzielnic skrzyń stacyjnych) do nowych skrzynek zasilających oświetlenie drogowe. Przewiduje się wyniesienie 71 punktów sterowania i rozliczania energii elektrycznej (PPE) z obiektów zamkniętych Operatora Systemu Dystrybucyjnego energii tj. TAURON Dystrybucja S.A. na stanowiska nie stwarzające ograniczeń dostępności. W zależności od uzyskanych warunków technicznych OSD skrzynka powinna zawierać lub nie osobną część dla instalacji zabezpieczenia przelicznikowego oraz licznika z funkcjami do ich plombowania. Część sterowania - komora odrębna powinna zawierać komplet osprzętu przy czym jako sterownik załączania oświetlenia powinien być zamontowany zegar astronomiczny umożliwiający stosowanie przerw nocnych 3) wymiana 29 szt. latarni (tj. metalowych słupów oświetleniowych zintegrowanych z wysięgnikiem będących w złym stanie technicznym zlokalizowanych wzdłuż ul. Zamkowej w Kłobucku. 2. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca ma w obowiązku sprawdzenie opracowanej dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzi między innymi: a) dokumentacja projektowa z ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie prowadzonych prac potwierdzona akceptacją inspektora nadzoru, b) uaktualniona dokumentacja inwentaryzacji powykonawczej w systemie GIS i formie tabelarycznej, c) protokoły z wynikami pomiarów elektrycznych, oświetleniowych, karty katalogowe atesty, aprobaty gwarancje itp., d) protokół z rejestracji stanu liczników energii elektrycznej wszystkich PPE dla potrzeb rozliczania efektu modernizacji oświetlenia. 3. Inspektor pełniąc czynności inspektora nadzoru działa na rzecz Inwestora zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, natomiast szczegółowe obowiązki Inspektora zapisane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach