Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole w miejscowości Kołaczkowice i zaadaptowanie pod potrzeby Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego wraz z instalacjami wewnętrznymi WOD-KAN, C.O. i elektryczną”

Gmina Miedźno ogłasza przetarg

  • Adres: 42120 Miedźno, ul. Ułańska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 178 010 , fax. 343 178 030
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
    ul. Ułańska 25
    42120 Miedźno, woj. śląskie
    tel. 343 178 010, fax. 343 178 030
    REGON: 15139832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole w miejscowości Kołaczkowice i zaadaptowanie pod potrzeby Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego wraz z instalacjami wewnętrznymi WOD-KAN, C.O. i elektryczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole w miejscowości Kołaczkowice i zaadaptowanie pod potrzeby Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego wraz z instalacjami wewnętrznymi WOD-KAN, C.O. i elektryczną. 2. Zadanie podzielone jest na sześć części opisanych poniżej. Część nr I – Dotyczy robót ogólnobudowlanych i prac remontowych w pomieszczeniach istniejącego budynku, w szczególności: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, wykonanie posadzek, tynków i okładzin wewnętrznych oraz ocieplenie ścian fundamentowych, odtworzenie schodów w budynku, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie posadzki poddasza nieużytkowego, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej i zabezpieczenie ścian zewnętrznych. Część nr II – Dotyczy rozbudowy budynku i prac remontowych w pomieszczeniach istniejącego budynku, w szczególności: roboty ogólnobudowlane, prace ziemne, tj. wykopy, fundamenty, posadzki na gruncie, wykonanie ścian nadziemia, wieńce i nadproża oraz nowe stropy, kominy, dach i pokrycie jak również wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, tynków i okładzin wewnętrznych, wykonanie elewacji i obróbki kominów. Część nr III – Dotyczy robót budowlanych polegających na wybudowaniu pochylni i tarasu przy budynku, w szczególności: izolacja fundamentów, wykonanie płyty pochylni i tarasu oraz schody. Część nr IV – Dotyczy zagospodarowania terenu wokół budynku, wybudowania miejsc parkingowych i drogi przeciwpożarowej, w szczególności: zagospodarowanie placu, wykonanie chodników, drogi przeciwpożarowej oraz miejsc postojowych i elementów małej architektury. Część nr V – Dotyczy wykonania instalacji sanitarnych i wodno–kanalizacyjnych w budynku, doprowadzenia do budynku mediów niezbędnych do wykonania robót, w szczególności: wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, wody użytkowej i p.poż, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej oraz dostosowanie nowej technologii kotłowni do obiektu. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i odprowadzania spalin. Część nr VI – Dotyczy wykonania instalacji elektrycznej oraz zabezpieczenia urządzeń i sieci istniejących, w szczególności: wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacja oświetlenia oraz wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 2) przygotowanie i likwidację zaplecza budowy, 3) wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót budowlanych zgodnie z przepisami BHP, p.poż., Prawa budowlanego w tym zachowanie stref bezpieczeństwa. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został: projektem budowlanym, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Informacja zawarta została w załącznikach 8–12 SIWZ (do pobrania ze strony internetowej: http://www.bip.miedzno.akcessnet.net/. Uwaga: Wskazane, aby każdy z Wykonawców zapoznał się w terenie z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Część nr 1: 2.000,00 zł; - Część nr 2: 2.000,00 zł; - Część nr 3: 2.000,00 zł; - Część nr 4: 2.000,00 zł; - Część nr 5: 2.000,00 zł; - Część nr 6: 2.000,00 zł. 2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wnosi wadium wynikające z sumy kwoty wadium za dane części zamówienia. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.10.2017 r. do godz. 09:00. 5. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Popów z/s Zawady oddział Miedźno, nr 73825910142001000005500006 z dopiskiem: „Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej szkole w miejscowości Kołaczkowice i zaadaptowanie pod potrzeby Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego wraz z instalacjami wewnętrznymi WOD-KAN, C.O. i elektryczną”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w ust. 4 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: c) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), e) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 lit. b) niniejszego rozdziału SIWZ. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Dowód wniesienia wadium przetargowego. Druk oferty należy wypełnić i podpisać przez osobę (osoby) uprawnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach