Gmina Kłobuck ogłasza przetarg
- Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
- Data zamieszczenia: 2018-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
ul. 11 Listopada 6
42100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
REGON: 15139827300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Jana Długosza w Kłobucku – etap III". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: . "Przebudowa ul. Jana Długosza w Kłobucku –etap III". UWAGA: Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac zawiera: a) dokumentacja projektowa na którą składa się: projekt budowlany dot. części drogowej i odwodnienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, oraz projekt budowlany dot. części elektrycznej stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. części drogowej i odwodnienia stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. części elektrycznej stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ; c) przedmiar robót dotyczący branży drogowej i odwodnienia stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ; d) przedmiar robót dotyczący oświetlenia stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. 2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4. Podwykonawcy 4.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.2 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.3 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym , w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli realizacja tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 108 tekst jedn.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych – budowa ul. Bp. Wilhelma Pluty w Rudzie Śląskiej”
Dodano: 2024-05-23 - Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-05-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-04-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu - Podniesienie dróg najazdowych oraz wiaduktu drogowego w ciągu DW 933 w Jastrzębiu-Zdroju – dokończenie zadania
Dodano: 2024-04-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09