Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadań pn : 1) Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5148 E relacji Sierpów - Parzyce, gm. Ozorków; 2) Remont chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E ul. Chełmska w Zgierzu

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadań pn : 1) Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5148 E relacji Sierpów - Parzyce, gm. Ozorków; 2) Remont chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E ul. Chełmska w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalności drogowej nad realizacją zamówienia „Nadzór inwestorski nad realizacją zadań pn.: 1) Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5148 E relacji Sierpów - Parzyce, gm. Ozorków; 2) Remont chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E ul. Chełmska w Zgierzu”. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie odrębne części: 1) Część nr 1 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5148 E relacji Sierpów – Parzyce, gm. Ozorków; 2) Część nr 2 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5160 E - ul. Chełmska w Zgierzu; Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub wszystkie części zamówienia. 3. Opis robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu zawarty został odpowiednio dla danej części zamówienia w: 1) Dla części Nr 1 – w przedmiarach, STWiORB, SST dla postępowania pn. „Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5148 E relacji Sierpów – Parzyce, gm. Ozorków” znak. rej. ZP.272.49.2018; całość dokumentacji dostępna w formie elektronicznej na stronie Zamawiającego: http://www.powiatzgierski.bip.net.pl/?a=12950; w tym informacja z otwarcia ofert na robotę budowlaną objętą usługą nadzoru, która zawiera nazwy wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich oferty cenowe; 2) Dla części Nr 2 – w przedmiarach, STWiORB, SST dla postępowania pn. „Remont chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5160 E ul. Chełmska w Zgierzu”, znak. rej. ZP.272.50.2018; całość dokumentacji dostępna w formie elektronicznej na stronie Zamawiającego: http://www.powiatzgierski.bip.net.pl/?a=12960; w tym informacja z otwarcia ofert na robotę budowlaną objętą usługą nadzoru, która zawiera nazwy wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich oferty cenowe; 4. Nadzór inwestorski, w ramach każdej z części, sprawowany będzie przez cały okres realizacji inwestycji określony w następujący sposób: termin rozpoczęcia: od daty podpisania umowy, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz przez cały czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w ust. 3, w ramach danej części zamówienia obejmuje w szczególności: 1) uczestnictwo w czynnościach przekazania placu budowy; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz za-sadami wiedzy technicznej; 3) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować roz-szerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 6) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 7) potwierdzenie ilości wykonanych robót; 8) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancji; 9) wykonywanie innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w niezbędnych spotkaniach konsultacjach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o czym zostanie poinformowany przez Zamawiającego nie później niż na 24 godziny przed planowanym spotkaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: a) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; b) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach