Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych przy ul. Tatrzańskiej, ul. Nagietkowej oraz ul. Władysława IV w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych przy ul. Tatrzańskiej, ul. Nagietkowej oraz ul. Władysława IV w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego (zwanego również Nadzorem), w czasie budowy aż do odbioru robót budowlanych, następujących budów w podanych lokalizacjach: 1) przebudowa istniejącego boiska szkolnego o nawierzchni asfaltowej położonego na terenie SP nr 26 przy ul. Tatrzańskiej 40 w Gdyni, link do postępowania na roboty budowlane: http://gdyniasport.pl/uncategorized/gcs-dzpi-2710-59-2019/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część II” – zadanie 4. Przebudowa terenów uszczelnionych przy ulicach: Tatrzańskiej, Witomińskiej i Władysława IV w Gdyni. Gmina Miasta Gdyni realizuje projekt pn. Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część II, dofinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.1 „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”, Typ projektu 2.1.5 „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich. 2) przebudowa istniejącego boiska szkolnego o nawierzchni asfaltowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni, link do postępowania na roboty budowlane: http://gdyniasport.pl/administracja/gcs-dzpi-2710-60-2019/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część III” – zadanie 3. Przebudowa uszczelnionego boiska szkolnego przy ul. Nagietkowej w Gdyni. Gmina Miasta Gdyni realizuje projekt pn. „Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część III”, dofinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, Typ projektu 2.1.5 Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich. 3) przebudowa terenów uszczelnionych przy ul. Władysława IV, link do postępowania na roboty budowlane: http://gdyniasport.pl/administracja/gcs-dzpi-2710-62-2019/. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn. „Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część II” – zadanie 4. Przebudowa terenów uszczelnionych przy ulicach: Tatrzańskiej, Witomińskiej i Władysława IV w Gdyni. Gmina Miasta Gdyni realizuje projekt pn. Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część II, dofinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.1 „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”, Typ projektu 2.1.5 „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich. 3. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 1) boiska szkolnego o nawierzchni asfaltowej położonego na terenie SP nr 26 przy ul. Tatrzańskiej 40 w Gdyni obejmuje w szczególności: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót rozbiórkowych i prac demontażowych, w tym w szczególności demontaż studni kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkiem instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej oraz studni chłonnej, c) wykonanie robót ziemnych, d) demontaż wraz z ponownym montażem barierki drogowej zlokalizowanej przy bramie wjazdowej na teren szkoły, barierka posadowiona jest w kieszeniach montażowych, do których klucze są w posiadaniu SP nr 26, e) wykonanie obrzeży betonowych z elementów o wymiarach 100x30x8 cm usadowionych na betonowej ławie fundamentowej, f) wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 283,2 m² o następującej konstrukcji: 1) warstwa syntetyczna wykończeniowa o grubości 8 mm składająca się z mieszaniny granulatu EPDM i lepiszcza poliuretanowego, 2) warstwa syntetyczna bazowa o grubości 8 mm składająca się z mieszaniny granulatu SBR i lepiszcza poliuretanowego, 3) warstwa elastyczna pod nawierzchnię właściwą o grubości 3 cm, 4) warstwa systemowej podbudowy polipropylenowej w formie skrzynek retencyjno-rozsączających o grubości 8,5 cm, 5) warstwa pospółki zagęszczona do Id=0,6 o grubości 10 cm, 6) warstwa geowłókniny separacyjno-filtracyjnej, 7) warstwa wyrównawcza z piasku zagęszczonego do Id=0,7 o grubości 50 cm, g) pomalowanie linii boiska farbą poliuretanową w następującej kolorystyce: 1) boisko do gry w piłkę siatkową – biały alpejski – RAL 9010 wg producenta, 2) boisko do gry w piłkę koszykową – żółty siarkowy – RAL 1016 wg producenta, h) wykonanie logo „Gdynia Sport” w kole środkowym boiska; Logo zostanie wykonane farbą poliuretanową w kolorze białym alpejskim (RAL 9010 wg producenta) na nawierzchni poliuretanowej; Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport; ostateczną wersję logo Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; przed wykonaniem logo Zamawiający zatwierdzi szablon logo, i) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym o grubości 6 cm o powierzchni ok. 22,2 m2 wraz z podbudową zgodnie z Dokumentacją projektową; odpływ wody deszczowej z nawierzchni z kostki betonowej należy skierować w stronę boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i piłkę siatkową o nawierzchni poliuretanowej, j) dostawę wraz z montażem wyposażenia boiska w postaci: 1) dwóch koszy do koszykówki o konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz z wysięgnikami, tablicami o wymiarach 1600x1100 mm, obręczami stalowymi z siatkami z łańcucha ze stali nierdzewnej, zastrzałami stabilizującymi tablice oraz zbrojeniem systemowym wraz ze szpilkami montażowymi, montowanych w fundamentach blokowych, posiadających atest bezpieczeństwa oraz zgodność z normą PN-EN 1270:2006 lub równoważną, 2) dwóch słupków do siatkówki o konstrukcji aluminiowej wraz z siatką, tulejami montażowymi oraz pokrywami tulei, montowanych w tulejach, posiadających atest bezpieczeństwa potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1271:2015-01 lub równoważną, 3) dwóch osłon na słupy do koszykówki, 4) tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska – ostateczną treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem, k) dostawę wraz z montażem jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej Funduszy Europejskich o wymiarach 80 cm x 120 cm; Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania tylko JEDNEJ tablicy informacyjno-pamiątkowej, która powinna zostać zamontowana przed rozpoczęciem robót budowlanych przez Wykonawcę. Zamawiający zamiast wykonania tablicy informacyjnej tymczasowej oraz tablicy stałej pamiątkowej, o których mowa w Dokumentacji Projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 9 - 11 do SIWZ wymaga wykonania jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej. Tablica informacyjno-pamiątkowa na czas prowadzenia robót budowlanych zostanie postawiona w lokalizacji tymczasowej, natomiast po wykonaniu robót budowlanych tablica informacyjno-pamiątkowa zostanie postawiona w lokalizacji docelowej. Lokalizacje zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tablicy informacyjno-pamiątkowej w dobrym stanie technicznym we wskazanych lokalizacjach. l) wykonanie piłkochwytów z trzech stron boiska o wysokości 4 m, Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania słupów w kolorze szarym jedwabistym (silk grey) RAL 7044 wg producenta oraz siatki w kolorze szarym. Zamawiający zmienia kolor elementów w porównaniu do opisanych w dokumentacji projektowej, m) czyszczenie hydrodynamiczne (wysokociśnieniowe) powierzchni muru oporowego oraz schodów betonowych wraz z uzupełnieniem ubytków, n) ułożenie trawy z rolki, o) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu, p) nowa nawierzchnia, o której mowa w lit. f) musi spełniać łącznie poniższe warunki: zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, mieć jednolity kolor RAL 5015 wg producenta – niebieski średni (sky blue) (Uwaga! Zamawiający zmienia kolor nawierzchni w porównaniu do opisanej w dokumentacji projektowej); być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważnej, posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, posiadać atest PZH, (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny, posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego, spełniać następujące parametry techniczne: przepuszczalna dla wody, grubość nawierzchni ≥ 14 mm, wodoprzepuszczalność ≥ 5000 mm/h, Zamawiający dla pozostałych parametrów technicznych, o których mowa w Dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 9-11 do SIWZ wymaga spełnienia minimalnych wymagań normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną, w przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, obowiązują postanowienia SIWZ, posiadać dokumenty potwierdzające parametry ofertowanej nawierzchni, o których mowa powyżej w postaci wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, ITB, q) opis roboty budowlanej podlegającej nadzorowi stanowi wyciąg z dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Kompletna dokumentacja projektowa, stanowi załączniki nr 9-11 do SIWZ. 2) boiska szkolnego o nawierzchni asfaltowej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni obejmuje w szczególności: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót rozbiórkowych i prac demontażowych, c) demontaż wraz z ponownym montażem w nowej lokalizacji tablicy informacyjnej i kosza na śmieci położonych przy boisku do piłki ręcznej o nawierzchni z mączki ceglanej; dokładna nowa lokalizacja zostanie wskazana przez Zamawiającego, d) wykonanie robót ziemnych, e) wymiana gruntu pod istniejącym boiskiem o nawierzchni asfaltowej na piasek zagęszczony, f) wykonanie obrzeży betonowych z elementów o wymiarach 100x30x8 cm usadowionych na betonowej ławie fundamentowej, g) wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 820 m² o następującej konstrukcji: 1) warstwa użytkowa o grubości 2 mm na bazie żywic poliuretanowych i granulatu gumowego EPDM o frakcji 0-1,5 mm, 2) warstwa nośna o grubości 11 mm na bazie żywic poliuretanowych i granulatu gumowego SBR o frakcji 1-4 mm, 3) warstwa elastyczna stabilizująca o grubości 35 mm, 4) warstwa systemowej podbudowy polipropylenowej w formie skrzynek retencyjno-rozsączających o grubości 85 mm, 5) warstwa kruszywa kamiennego o grubości 150 mm o frakcji 4-31,5 mm, 6) warstwa wyrównawcza z piasku zagęszczonego o grubości 640 mm, Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania ostatniej, wierzchniej warstwy nawierzchni poliuretanowej tak, aby była zlicowana z obrzeżami betonowymi wykonanymi wokół boisk. Zamawiający zmienia frakcję kruszywa kamiennego w porównaniu do opisanej w dokumentacji projektowej. Wobec powyższego Zamawiający załącza rysunek zamienny przekroju przez nawierzchnię poliuretanową stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. h) pomalowanie linii boiska farbą poliuretanową w następującej kolorystyce: 1) boisko do gry w piłkę siatkową – biały alpejski – RAL 9010 wg producenta, 2) boisko do gry w piłkę koszykową oraz do gry w tenisa– żółty siarkowy – RAL 1016 wg producenta, 3) boisko do gry w badmintona – zielony drogowy – RAL 6024 wg producenta, i) wykonanie logo „Gdynia Sport” w kole środkowym boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i piłkę siatkową; Logo zostanie wykonane farbą poliuretanową w kolorze białym alpejskim (RAL 9010 wg producenta) na nawierzchni poliuretanowej; Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport; ostateczną wersję logo Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; przed wykonaniem logo Zamawiający zatwierdzi szablon logo, j) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym o grubości 6 cm o powierzchni ok. 286 m2 wraz z podbudową zgodnie z Dokumentacją projektową; odpływ wody deszczowej z nawierzchni z kostki betonowej należy skierować w stronę boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i piłkę siatkową o nawierzchni poliuretanowej lub boiska do gry w tenisa, piłkę siatkową oraz badmintona o nawierzchni poliuretanowej, k) dostawę wraz z montażem wyposażenia boiska w postaci: 1) czterech słupków do siatkówki o konstrukcji aluminiowej wraz z siatką, tulejami montażowymi oraz pokrywami tulei, montowanych w tulejach, posiadających atest bezpieczeństwa potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1271:2015-01 lub równoważna, 2) dwóch osłon na słupy do koszykówki, 3) tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska – ostateczną treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem, 4) dwóch koszy na śmieci o stalowej ramie kwadratowej w kolorze szarym, boki wyłożone płytami z trójwarstwowego polietylenu HDPE lub płytami z tworzywa HPL lub płytami podestowymi HPL HEXA w kolorze niebieskim, montowanych do fundamentów betonowych; rodzaj kosza na śmieci wymaga akceptacji przez Zamawiającego; Uwaga! Zamawiający zmienia rodzaj kosza na śmieci w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowej. 5) siedzisk sportowych o konstrukcji stalowej w kolorze szarym jedwabistym (silk grey) RAL 7044 wg producenta, siedziska wykonane z polipropylenu w kolorze RAL 5010 wg producenta – niebieski Chagall (gentian blue), siedzisko powinno być odporne na wysokie i niskie temperatury oraz promieniowanie UV, l) dostawę wraz z montażem jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej Funduszy Europejskich o wymiarach 80 cm x 120 cm; Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania tylko JEDNEJ tablicy informacyjno-pamiątkowej, która powinna zostać zamontowana przed rozpoczęciem robót budowlanych przez Wykonawcę. Zamawiający zamiast wykonania tablicy informacyjnej tymczasowej oraz tablicy stałej pamiątkowej, o których mowa w Dokumentacji Projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 12 - 15 do SIWZ wymaga wykonania jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej. Tablica informacyjno-pamiątkowa na czas prowadzenia robót budowlanych zostanie postawiona w lokalizacji tymczasowej, natomiast po wykonaniu robót budowlanych tablica informacyjno-pamiątkowa zostanie postawiona w lokalizacji docelowej. Lokalizacje zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tablicy informacyjno-pamiątkowej w dobrym stanie technicznym we wskazanych lokalizacjach. m) demontaż wraz z ponownym montażem w nowej lokalizacji dwóch istniejących koszy do koszykówki posiadających certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1270:2006 oraz uprawniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B, n) wykonanie piłkochwytów o wysokości 4 m wraz z bramą wjazdową oraz dwiema furtkami; dokładna lokalizacja bramy wraz z furtkami zostanie wskazana przez Zamawiającego, Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania słupów oraz elementów konstrukcyjnych bramy oraz furtek w kolorze szarym jedwabistym (silk grey) RAL 7044 wg producenta oraz siatki w kolorze szarym. Zamawiający zmienia kolor elementów w porównaniu do opisanych w dokumentacji projektowej, o) wykonanie przepustów pod przyszłe oświetlenie, p) ułożenie trawy z rolki, q) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu, r) nowa nawierzchnia, o której mowa w lit. g) musi spełniać łącznie poniższe warunki: zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, mieć jednolity kolor: boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę koszykową i piłkę siatkową: RAL 5010 wg producenta – niebieski Chagall (gentian blue) – boisko do gry w piłkę siatkową oraz obszar za liniami ograniczającymi boisko do gry w piłkę koszykową, RAL 5015 wg producenta – niebieski średni (sky blue) – pozostały obszar; boisko do gry w tenisa, piłkę siatkową oraz badmintona: RAL 5010 wg producenta – niebieski Chagall (gentian blue) – boisko do gry w piłkę siatkową oraz obszar za liniami ograniczającymi boisko do gry w tenisa, RAL 5015 wg producenta – niebieski średni (sky blue) – pozostały obszar (Uwaga! Zamawiający zmienia kolor nawierzchni w porównaniu do opisanej w dokumentacji projektowej); być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważnej, posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny, posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego, spełniać następujące parametry techniczne: przepuszczalna dla wody, grubość nawierzchni ≥ 12 mm, wodoprzepuszczalność ≥ 5000 mm/h, Zamawiający dla pozostałych parametrów technicznych, o których mowa w Dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 12-15 do SIWZ wymaga spełnienia minimalnych wymagań normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną, w przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, obowiązują postanowienia SIWZ, posiadać dokumenty potwierdzające parametry ofertowanej nawierzchni, o których mowa powyżej w postaci wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, ITB. s) opis roboty budowlanej podlegającej nadzorowi stanowi wyciąg z dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Kompletna dokumentacja projektowa, stanowi załączniki nr 12-15 do SIWZ. 3) terenów uszczelnionych przy ul. Władysława IV obejmuje w szczególności: a) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, b) wykonanie robót rozbiórkowych i prac demontażowych, c) wykonanie robót ziemnych, d) wykonanie obrzeży betonowych z elementów o wymiarach 100x30x8 cm usadowionych na betonowej ławie fundamentowej, e) wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 1032 m² o następującej konstrukcji: 1) warstwa użytkowa o grubości 2 mm na bazie żywic poliuretanowych i granulatu gumowego EPDM o frakcji 0-1,5 mm, 2) warstwa nośna o grubości 11 mm na bazie żywic poliuretanowych i granulatu gumowego SBR o frakcji 1-4 mm, 3) warstwa elastyczna stabilizująca o grubości 35 mm, 4) warstwa systemowej podbudowy polipropylenowej w formie skrzynek retencyjno-rozsączających o grubości 85 mm, 5) warstwa pospółki o grubości 100 mm, 6) warstwa geowłókniny separacyjno-filtracyjnej, 7) warstwa wyrównawcza z piasku zagęszczonego o grubości 600 mm, Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania ostatniej, wierzchniej warstwy nawierzchni poliuretanowej tak, aby była zlicowana z obrzeżami betonowymi wykonanymi wokół boisk. Wobec powyższego Zamawiający załącza rysunek zamienny przekroju przez nawierzchnię poliuretanową stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ. f) pomalowanie linii boiska farbą poliuretanową w następującej kolorystyce: 1) boisko do gry w piłkę ręczną – biały alpejski – RAL 9010 wg producenta, 2) boisko do gry w piłkę koszykową – żółty siarkowy – RAL 1016 wg producenta, 3) boisko do gry w piłkę siatkową – zielony drogowy – RAL 6024 wg producenta, g) wykonanie dwóch sztuk logo „Gdynia Sport” w kołach środkowych boisk do gry w piłkę koszykową; Logo zostanie wykonane farbą poliuretanową w kolorze białym alpejskim (RAL 9010 wg producenta) na nawierzchni poliuretanowej; Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport; ostateczną wersję logo Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; przed wykonaniem logo Zamawiający zatwierdzi szablon logo, h) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym o grubości 6 cm o powierzchni ok. 188 m2 wraz z podbudową zgodnie z Dokumentacją projektową; odpływ wody deszczowej z nawierzchni z kostki betonowej należy skierować w stronę boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę ręczną, piłkę koszykową oraz piłkę siatkową o nawierzchni poliuretanowej, i) wykonanie nawierzchni z kostki ekologicznej przy budynku szkoły w kolorze szarym o grubości 8 cm o powierzchni ok. 498 m2 na systemowej podbudowie polipropylenowej w formie skrzynek retencyjno-rozsączających; konstrukcja podbudowy zgodnie z Dokumentacją projektową, j) wykonanie nawierzchni z kostki ekologicznej przy boisku w kolorze szarym o grubości 8 cm o powierzchni ok. 663 m2 wraz z podbudową zgodnie z Dokumentacją projektową, k) dostawę wraz z montażem wyposażenia boiska w postaci: 1) czterech koszy do koszykówki o konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz z wysięgnikami, tablicami o wymiarach 1600x1100 mm, obręczami stalowymi z siatkami z łańcucha ze stali nierdzewnej, zastrzałami stabilizującymi tablice oraz zbrojeniem systemowym wraz ze szpilkami montażowymi, montowanych w fundamentach blokowych, posiadających atest bezpieczeństwa oraz zgodność z normą PN-EN 1270:2006 lub równoważną, 2) czterech słupków do siatkówki o konstrukcji aluminiowej wraz z siatką, tulejami montażowymi oraz pokrywami tulei, montowanych w tulejach, posiadających atest bezpieczeństwa potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1271:2015-01 lub równoważna, 3) dwóch bramek do piłki ręcznej o wymiarach 3x2m o konstrukcji aluminiowo-stalowej wraz z siatkami, tulejami montażowymi oraz pokrywami tulei, posiadających atest bezpieczeństwa lub certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 749:2006 lub równoważną, 4) czterech osłon na słupy do koszykówki, 5) tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska – ostateczną treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem, 6) jednego kosza na śmieci o stalowej ramie kwadratowej w kolorze szarym, boki wyłożone płytami z trójwarstwowego polietylenu HDPE lub płytami z tworzywa HPL lub płytami podestowymi HPL HEXA w kolorze niebieskim, montowanego do fundamentów betonowych; rodzaj kosza na śmieci wymaga akceptacji przez Zamawiającego; Uwaga! Zamawiający zmienia rodzaj kosza na śmieci w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowej. 7) dwóch kompletów siedzisk sportowych o konstrukcji stalowej w kolorze szarym jedwabistym (silk grey) RAL 7044 wg producenta, siedziska wykonane z polipropylenu w kolorze RAL 5010 wg producenta – niebieski Chagall (gentian blue), siedzisko powinno być odporne na wysokie i niskie temperatury oraz promieniowanie UV, l) dostawę wraz z montażem jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej Funduszy Europejskich o wymiarach 80 cm x 120 cm; Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania tylko JEDNEJ tablicy informacyjno-pamiątkowej, która powinna zostać zamontowana przed rozpoczęciem robót budowlanych przez Wykonawcę. Zamawiający zamiast wykonania tablicy informacyjnej tymczasowej oraz tablicy stałej pamiątkowej, o których mowa w Dokumentacji Projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 16 - 19 do SIWZ wymaga wykonania jednej tablicy informacyjno-pamiątkowej. Tablica informacyjno-pamiątkowa na czas prowadzenia robót budowlanych zostanie postawiona w lokalizacji tymczasowej, natomiast po wykonaniu robót budowlanych tablica informacyjno-pamiątkowa zostanie postawiona w lokalizacji docelowej. Lokalizacje zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tablicy informacyjno-pamiątkowej w dobrym stanie technicznym we wskazanych lokalizacjach. m) wykonanie piłkochwytów o wysokości 4 m wraz z bramą wjazdową oraz furtką; dokładna lokalizacja bramy oraz furtki zostanie wskazana przez Zamawiającego, Uwaga! Zamawiający wymaga wykonania słupów oraz elementów konstrukcyjnych bramy oraz furtki w kolorze szarym jedwabistym (silk grey) RAL 7044 wg producenta oraz siatki w kolorze szarym. Zamawiający zmienia kolor elementów w porównaniu do opisanych w dokumentacji projektowej, n) wykonanie przepustów pod przyszłe oświetlenie, o) odnowienie tablicy z godłem Polski, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, p) ułożenie trawy z rolki, q) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. r) nowa nawierzchnia, o której mowa w lit. e) musi spełniać łącznie poniższe warunki: zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, mieć jednolity kolor: boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną, piłkę koszykową oraz piłkę siatkową - RAL 5010 wg producenta – niebieski Chagall (gentian blue), obszar za liniami ograniczającymi boisko do gry w piłkę ręczną - RAL 5015 wg producenta – niebieski średni (sky blue) (Uwaga! Zamawiający zmienia kolor nawierzchni w porównaniu do opisanej w dokumentacji projektowej); być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważnej, posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny, posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego, spełniać następujące parametry techniczne: przepuszczalna dla wody, grubość nawierzchni ≥ 12 mm, wodoprzepuszczalność ≥ 5000 mm/h, Zamawiający dla pozostałych parametrów technicznych, o których mowa w Dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 16-19 do SIWZ wymaga spełnienia minimalnych wymagań normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważnej, w przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, obowiązują postanowienia SIWZ, posiadać dokumenty potwierdzające parametry ofertowanej nawierzchni, o których mowa powyżej w postaci wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, ITB. s) opis roboty budowlanej podlegającej nadzorowi stanowi wyciąg z dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Kompletna dokumentacja projektowa, stanowi załączniki nr 16-19 do SIWZ. 4. Roboty budowlane realizowane będą przez ich wykonawców poszczególnych obiektów budowlanych z uwzględnieniem w szczególności następujących uwag : 1) wykonawca robót budowlanych rozpocznie realizację przedmiotu zamówienia: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 – 100 (sto) dni od dnia zawarcia umowy, b) w zakresie ust. 3 pkt. 2 – 120 (sto dwadzieścia) dni od dnia zawarcia umowy, c) w zakresie ust. 3 pkt. 3 – 120 (sto dwadzieścia) dni od dnia zawarcia umowy 2) Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać kierownikowi budowy plac budowy w terminie: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 - 3 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy, b) w zakresie ust. 3 pkt. 2 - 3 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy, c) w zakresie ust. 3 pkt. 3 - 3 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy. 3) po przekazaniu placu budowy, wykonawca robót budowlanych ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy, 4) wszystkie materiały, które zostaną użyte przez wykonawcę robót budowlanych do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1186) - w skrócie dalej Prawo Budowlane, być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 5) na czas wykonywania zamówienia wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do przygotowania placu budowy zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 6) wykonawca robót budowlanych zorganizuje plac budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewni ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzyma porządek na placu budowy, 7) wykonawca robót budowlanych zobowiązuje się własnym staraniem i na własny koszt wykonać zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym, 8) odpowiedzialność za należyte zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w okresie wykonywania zamówienia ponosić będzie wykonawca robót budowlanych, 9) wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane i montażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektu i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury; wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę robót budowlanych, 10) w przypadku, gdy część robót wchodzących w skład warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wszystkie opisane powyżej roboty budowlane, będzie wykonywać podwykonawca nie wskazany na spełnienie tego warunku, wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające nie mniejsze doświadczenie tego podwykonawcy w zakresie wykonywanych przez niego robót, potwierdzające należyte ich wykonanie. Zakres wykonywanych robót przez podwykonawcę może dotyczyć całości warunku udziału w postępowaniu, jak też jego części np. wykonania podbudowy, położenia nawierzchni, 11) wykonawca robót budowlanych ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach związanych wykonaniem robót budowlanych, nieścisłościami wynikającymi z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót, 12) wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia budowy, przy czym wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania umowy osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 13) wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do uczestniczenia w radach budowy w przypadku ich zwołania. Przedstawicielem wykonawcy robót budowlanych na radach budowy jest kierownik budowy, 14) po realizacji zamówienia wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest uporządkować teren budowy i doprowadzić do stanu pierwotnego teren wokół budowy; Wykonawca robót budowlanych zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny, 15) wykonawca robót budowlanych zgłasza pisemnie Zamawiającemu zakończenie wykonania całości robót objętych zamówieniem, nie później jednak niż w terminie: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 – 3 dni roboczych od zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru, b) w zakresie ust. 3 pkt. 2 - 3 dni roboczych od zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru, c) w zakresie ust. 3 pkt. 3 - 3 dni roboczych od zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru. 16) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego całości wykonanych robót w ciągu: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 – 14 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowienia pkt. 17 i 18, b) w zakresie ust. 3 pkt. 2 - 14 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowienia pkt. 17 i 18, c) w zakresie ust. 3 pkt. 3 - 14 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowienia pkt. 17 i 18. 17) przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru wykonawca robót budowlanych wykona i dostarczy wszystkie niezbędne testy, odbiory i badania z wynikiem pozytywnym oraz wykona i dostarczy dokumentację powykonawczą, o której mowa w pkt.18, 18) wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), ze spisem treści wraz numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane, niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 – pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, dokumentację projektową powykonawczą, dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną nawierzchni poliuretanowej, dokumenty o których mowa w Rozdziale 3 ust. 5 pkt. 6-8 i 11 SIWZ na roboty budowlane, wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, b) w zakresie ust. 3 pkt 2 - pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, dokumentację projektową powykonawczą, dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną nawierzchni poliuretanowej, dokumenty o których mowa w Rozdziale 3 ust. 5 pkt. 6-8 i 11 SIWZ na roboty budowlane, wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, c) w zakresie ust. 3 pkt 3 - pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, dokumentację projektową powykonawczą, dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną nawierzchni poliuretanowej, dokumenty o których mowa w Rozdziale 3 ust. 5 pkt. 6-8 i 11 SIWZ na roboty budowlane, wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót. 19) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie może dotyczyć całości przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 ust. 1-5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane w tym: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 – w szczególności polegających na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, dostawie wraz z montażem wyposażenia sportowego, wykonaniu piłkochwytów oraz ułożeniu trawy z rolki, b) w zakresie ust. 3 pkt. 2 - w szczególności polegających na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, dostawie wraz z montażem wyposażenia sportowego oraz elementów małej architektury, wykonaniu piłkochwytów oraz ułożeniu trawy z rolki, wykonaniu oświetlenia wokół boisk realizowanych w ramach zamówienia na roboty budowlane, c) w zakresie ust. 3 pkt. 3 - w szczególności polegających na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową, wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, wykonaniu nawierzchni z kostki ekologicznej wraz z podbudową, dostawie wraz z montażem wyposażenia sportowego oraz elementów małej architektury, wykonaniu piłkochwytów oraz ułożeniu trawy z rolki, wykonaniu oświetlenia wokół boiska realizowanego w ramach zamówienia na roboty budowlane, zmianie lokalizacji tablicy z godłem. 20) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu aktualizacji harmonogramu realizacji robót i fakturowania na koniec każdego miesiąca w okresie realizacji robót budowlanych, 21) Tablicę informacyjno-pamiątkową Funduszy Europejskich (wym. 80x120 cm) należy wykonać jako jednostronną z materiału trwałego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych (tj. temperaturę, opady, wiatr), na ścieranie oraz o dużej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej, z treścią informacyjną oraz logotypami w pełnym kolorze, pokrytych laminatem „antygraffiti”, umocowaną na wysokości 150 cm od dolnej krawędzi tablicy na dwóch słupkach o przekroju kwadratowym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania tablicy w dobrym stanie technicznym, w tym zapewnienia aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna w okresie udzielonej gwarancji. 22) Wykonawca zobowiązany jest do postawienia tablicy informacyjno-pamiątkowej Funduszy Europejskich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż po protokolarnym przekazaniu terenu budowy, jednakże nie później niż przed rozpoczęciem robót budowlanych. 23) Tablice: informacyjno-pamiątkowa muszą być zgodne z następującymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji: 1) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokument jest dostępny na stronie http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl (na dzień ogłoszenia postępowania dostępny pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/49353/Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_210717.pdf). 2) Karta wizualizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 – dostęp: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/49356/karta_wzor_FE_POIS.pdf 3) Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 - dostęp: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/49391/Ksiega_Identyfikacji_Wizualnej_2014-2020_2017.pdf 4) Wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020 - dostęp: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/28636/Wytyczne_w_zakresie_informacji_i_promocji_3_listopada_2016.pdf Wytyczne do projektu, o których mowa w punkcie 1) - 3) stanowią załączniki nr 20 - 22 do SIWZ. 24) Na tablicy informacyjno-pamiątkowej Funduszy Europejskich w miejscach, gdzie wspomniane w ust. 4 pkt. 23) wytyczne przewidują informacje do uzupełniania, należy umieścić następującą treść: a) w zakresie ust. 3 pkt. 1 i 3: Tytuł projektu: Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część II Cel projektu: Wzmocnienie odporności na zagrożenia związane ze zmianami klimatu poprzez zwiększenie zabezpieczenia terenów zurbanizowanych Miasta Gdyni przed podtopieniami, zalaniami i nagłymi powodziami Beneficjent: Gmina Miasta Gdyni b) w zakresie ust. 3 pkt. 2: Tytuł projektu: Rozwój systemu gospodarowania wodami opadowymi na terenie Gdyni – część III Cel projektu: Wzmocnienie odporności na zagrożenia związane ze zmianami klimatu poprzez zwiększenie zabezpieczenia terenów zurbanizowanych Miasta Gdyni przed podtopieniami, zalaniami i nagłymi powodziami Beneficjent: Gmina Miasta Gdyni 25) Wzór tablicy informacyjno-pamiątkowej, w tym treść, kolorystykę oraz lokalizację, przed ich wykonaniem i montażem, Wykonawca uzgodni z Wydziałem Projektów Rozwojowych Urzędu Miasta Gdyni. 26) Wykonawca robót zobowiązany będzie do zapewnienia Instytucji Wdrażającej ten Program oraz organom inspekcji i kontroli, w tym organom krajowym i wspólnotowym, dostępu do terenu budowy oraz wszelkich dokumentów, odnoszących się do wydatków i płatności zrealizowanych w ramach niniejszego zamówienia. 27) Wykonawca robót zobowiązany będzie do wykonania dodatkowych fotografii ustawionej tablicy informacyjno-pamiątkowej, w lokalizacji na czas prowadzenia robót i w lokalizacji docelowej oraz przekaże je Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD w terminie odpowiednio: 7 dni kalendarzowych od dnia postawienia tablicy informacyjno-pamiątkowej we wskazanych lokalizacjach. 5. Nadzór (rozumiany jako Wykonawca niniejszego zamówienia) stosownie do art. 25 i art. 26 Prawa Budowlanego zobowiązuje się do wykonania w zastępstwie Zamawiającego obowiązków związanych z nadzorem inwestorskim dla zadań inwestycyjnych opisanych w ust. 3 pkt. 1-3, w zakresie zadań, o których mowa ust. 4 oraz w szczególności: 1) uczestnictwo jako członek komisji w przekazaniu kierownikowi robót budowlanych terenu budowy, 2) zawiadomienie projektanta sprawującego nadzór autorski, przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę, 3) opiniowanie i akceptowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych dla danego zadania inwestycyjnego, 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie nadzoru merytorycznego oraz kontroli jakości i zgodności realizacji robót budowalnych z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszeniami na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5) zwoływanie i prowadzenie rad budowy wraz ze sporządzeniem protokołu z rady budowy; Nadzór zobowiązany jest do przekazywania wszystkim uczestnikom protokołów z rad budowy w dniu rady, 6) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i/ lub wykonawcę robót budowlanych oraz sporządzenie z ich ustaleń pisemnych protokołów. Nadzór zobowiązany jest do przekazywania wszystkim uczestnikom protokołów z narad w dniu narady, 7) sprawdzanie w trakcie realizacji robót dokonanego przez wykonawcę robót budowlanych wytyczenia robót oraz rzędnych terenu, 8) sprawdzanie i zatwierdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę robót budowlanych oraz próbek tych materiałów. Nadzór zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu zaakceptowanych przez Nadzór wniosków materiałowych. 9) zawiadamianie Zamawiającego oraz projektanta sprawującego nadzór autorski o wadach w dokumentacji projektowej stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych, 10) dokonywanie odbioru robót budowlanych częściowych, ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz sporządzenie pisemnych protokołów potwierdzonych przez kierownika budowy. Nadzór zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu protokołów w dniu odbioru, 11) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu realizacji robót w zakresie rzeczowym i finansowym. W przypadku zmiany lub aktualizacji harmonogramu Nadzór zobowiązany jest dokonać sprawdzenia oraz zaakceptować zaktualizowany harmonogram w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania harmonogramu przez Zamawiającego, 12) Nadzór zobowiązany jest sprawować kontrolę nad prowadzonymi robotami poprzez pobyt na budowie nie rzadziej niż raz w tygodniu w okresie od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych, każdy pobyt na budowie powinien być potwierdzony protokołem zawierającym informacje w zakresie min. oceny postępu robót w danym tygodniu, ich zgodności z harmonogramem umownym i oceną wywiązywania się z obowiązków przez nadzór autorski, wraz z załączoną do niego dokumentacja zdjęciową. Nadzór zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu protokołów z pobytu na budowie do ostatniego dnia roboczego danego tygodnia (w wersji papierowej i elektronicznej); 13) kontrola realizowanych robót budowlanych, Nadzór w okresie realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu miesięcznych pisemnych sprawozdań (w wersji papierowej i elektronicznej) w zakresie oceny postępu robót w danym miesiącu, ich zgodności z harmonogramem umownym wraz ze wskazaniem ewentualnych zagrożeń dla terminu umownego zakończenia realizacji robót i oceną wywiązywania się z obowiązków przez nadzór autorski; Nadzór zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprawozdanie za dany miesiąc do piątego dnia następnego miesiąca, 14) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót, Nadzór zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosków wykonawcy robót budowlanych, w terminie 5 dni roboczych od złożenia przez wykonawcę robót budowlanych takiego wniosku wraz z kosztorysem i innymi niezbędnymi dokumentami, 15) opiniowanie wniosków Zamawiającego w zakresie realizowanej umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. Nadzór zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosku Zamawiającego wraz z innymi niezbędnymi dokumentami, w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania wniosku przez Zamawiającego, 16) kontrolowanie zmian w realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, 17) dokonywanie czynności związanych z odbiorami końcowymi oraz uczestnictwo w odbiorze końcowym przy udziale i akceptacji Zamawiającego jako członek komisji odbiorowej, 18) sprawdzenie kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami Zamawiającego. Zamawiający protokolarnie przekaże dokumentację powykonawczą. Nadzór zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu opinię dotyczącą dokumentacji powykonawczej w terminie 3 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania jej Nadzorowi; 19) przekazanie wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu, odpowiednio pisemnego potwierdzenia gotowości do odbioru lub powiadomienia o braku gotowości do odbioru wraz z wyszczególnieniem błędów i braków w dokumentach odbiorowych, 20) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia, 21) kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek, 22) Zaopiniowanie konieczności naliczenia kar umownych z tytułu umów zawartych przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych dla danego zadania inwestycyjnego, 23) w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Nadzoru w czynnościach podejmowanych na terenie budowy i/lub konsultacjach z Zamawiającym, Nadzór zobowiązany jest reagować w czasie maksymalnie 5 godzin od powzięcia informacji na ten temat. 6. Nadzór oraz/ lub osoba/y skierowane przez Nadzór do realizacji zamówienia musza posiadać uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności. Nadzór dokona przed podpisaniem umowy wyboru koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego. 7. Po podpisaniu przez Nadzór protokołu odbioru robót budowlanych, Zamawiający protokolarnie dokona końcowego odbioru nadzoru inwestorskiego. Podpisany przez Zamawiającego protokół końcowego odbioru nadzoru inwestorskiego stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury za nadzór inwestorski na poszczególne zadania inwestycyjne opisane w ust. 3 pkt. 1-3. 8. Nadzór we wszelkich sprawach związanych z realizacją umowy powinien kontaktować się bezpośrednio i wyłącznie z osobą wskazaną przez Zamawiającego w umowie lub Dyrektorem Gdyńskiego Centrum Sportu. 9. Nadzór nie jest upoważniony do kontaktowania się i rozmawiania w sprawach związanych z realizacją Umowy z innymi osobami poza tymi, o których mowa w ust. 8. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Nadzór zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nadzór ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 15. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Nadzór lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zostać zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa Ustawy (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia w oryginale, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach