Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych: przebudowa parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury, budowa kanalizacji kablowej, budowa instalacji zalicznikowej oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego parku sensorycznego” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: „przebudowa parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury, budowa kanalizacji kablowej, budowa instalacji zalicznikowej oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego parku sensorycznego” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”. 2. Zakres robót budowlanych – Zamówienie obejmuje nadzór nad następującymi robotami: 2.1. Zagospodarowanie terenu, przebudowę istniejącego parku w zakresie utworzenia ogrodu sensorycznego z infrastrukturą pieszą i elementami obiektów małej architektury oraz budową kanalizacji kablowej: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe związane z istniejącym zagospodarowaniem terenu, b) wycinkę drzew i krzewów, c) roboty ziemne i przygotowawcze, d) budowę kompleksu placu zabaw, e) budowę kompleksu pagórka parkowego, f) budowę wydzielonego śmietnika, g) budowę ścieżek parkowych wraz z klombami, h) budowę drobnych elementów wygrodzenia parku, i) montaż umeblowania miejskiego (ławki, stojaki rowerowe i kosze na śmieci i psie nieczystości), j) urządzanie terenów zielonych, k) budowę kanalizacji kablowej. 2.2. Budowę instalacji zalicznikowej oświetlenia parku sensorycznego oraz kanalizacji kablowej przeznaczonej dla potrzeb monitoringu wizyjnego: a) budowę ziemnej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 instalacji oświetlenia parkowego od istniejącego słupa nr 21 do projektowanej rozdzielni RG, b) budowę instalacji zalicznikowej oświetlenia terenu kablem YAKY 4x16mm2 wraz z zestawami oświetleniowymi (słup + oprawa), c) budowę rozdzielni RG, d) budowę kanalizacji kablowej dwuotworowej fi110 przeznaczonej do monitoringu wizyjnego wraz z podejściami do wybranych słupów oświetleniowych. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach realizacji przedmiotu umowy w szczególności należy: 3.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, Dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, 3.2. sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 3.4. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 3.5. sprawdzanie ilości zrealizowanych robót i dokonywanie weryfikacji stanu zawansowania robót i ich jakości i zgodności z Dokumentacja projektową, 3.6. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 3.7. udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych w czasie trwania okresu gwarancji i w czynnościach przeglądu ostatecznego, 3.8. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 3.9. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, 3.10. sprawdzanie postępu robót, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3. - tzw. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może stosowne oświadczenie załączyć do oferty. Oświadczenie można sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca obowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 5. Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby skierowane do wykonania zamówienia wymaganego wykształcenia oraz uprawnień zawodowych. 6. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w usługi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-23 - Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski”
Dodano: 2024-07-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna – Przeworsk w km 3+494 – 4+318
Dodano: 2024-06-28 - Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-05-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2024-05-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna – Przeworsk w km 3+494 – 4+318
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowo – widowiskowej z zapleczem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowych
Dodano: 2024-04-19 - Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-03-26