Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją przebudowy drogi gminnej Miłomłyn-Winiec

Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg

  • Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
    ul. Twarda 12 12
    14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
    REGON: 51074368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@milomlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją przebudowy drogi gminnej Miłomłyn-Winiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski przy realizacji przebudowy drogi gminnej Miłomłyn-Winiec. Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi gminnej Miłomłyn -Winiec powinno być zgodne z projektem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami prawa w branży drogowej. Charakterystyka i dane dotyczące inwestycji , która będzie przedmiotem nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie www.bipmilomlyn.pl w zakładce przetargi-specyfikacje - SIWZ na przebudowę drogi gminnej Miłomłyn - Winiec - załącznik Nr 6,7,8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł słownie: dwa tysiące złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, wynikające z zapisów przedstawionych w dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 2.1 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest dysponowanie osobą na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa tej osoby; 2.2 w zakresie dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem niezbędny jest wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch zadań, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie lub budowie dróg klasy technicznej co najmniej L i o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 1,5 mln brutto każda 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 złożą wypełnioną i podpisaną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9 SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę formularz oferty według wzoru druku będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ, według instrukcji podanych w siwz przez Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych z punktu 2.1 - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.3 Oświadczenie o którym mowa w art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca - wzór załącznik Nr 2 do siwz. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji; 3.2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca nie wskazał osób, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia; 3.3.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia z branży drogowej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej do kierowania pracami; 3.4. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch zadań, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie lub budowie dróg klasy technicznej co najmniej L i o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 1,5 mln brutto każda - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 pkt 2 SIWZ.: 4.1. pkt. 2.1., 2.3, - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdział 9 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 5 stosuje się odpowiednio. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 5.1. Dokumenty dołączane do formularza ofertowego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem punktu 2.2 -jeśli dotyczy- i 2.4 które należy dołączyć w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli powyższe dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania -art. 26 ust. 3 ustawy. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 9. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach