Gmina Sorkwity ogłasza przetarg
- Adres: 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
ul. Olsztyńska 16a 16a
11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
REGON: 00054094300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.262.380 PLN, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sorkwity w 2009r.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.262.380 PLN, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sorkwity w 2009r.. 2. Termin uruchomienia kredytu niezwłocznie po podpisaniu umowy z tym, że podpisanie umowy nastąpi najwcześniej 7 dni od momentu zawiadomienia Oferentów o wyborze oferty. 3. Termin spłaty kredytu: od dnia 30.06.2010 r. do 30.11.2016 r. 4. Odsetki naliczane są przez Kredytodawcę w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia , a ich spłata nastąpi w okresach miesięcznych do dnia 10 następnego miesiąca. 5. Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, obowiązującej w dniu kolejnego okresu odsetkowego, powiększonej o stałą marżę banku. 6. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 7. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 8. Ewentualna prowizja płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 500 złotych. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w terminie do dnia 27.08.2009 r. do godz. 15:00 1.W pieniądzu. Wpłata na konto Urzędu Gminy w Sorkwitach Bank Spółdzielczy Mikołajki O/Mrągowo w Mrągowie Nr 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002 -Wadium na przetarg - kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity w 2009r. Wpłata przelewem musi być dokonana z takim wyprzedzeniem by Bank mógł ją potwierdzić przed upływem terminu wpłaty wadium. 2.W poręczeniach oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Dokumenty związane ze złożeniem wadium w jednej z w/w form, winny być złożone u Skarbnika Gminy Sorkwity w terminie umożliwiającym sprawdzenie ich wiarygodności i podjęcie decyzji o ich przyjęciu, tj. na 7 dni przed upływem terminu wniesienia wadium. 3.Wadium Oferenta , którego ofertę wybrano zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy . 4.Pozostałym Oferentom, których ofert nie wybrano, zwrot wadium nastąpi na warunkach wymienionych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wpłaty wadium przelewem, jej zwrot nastąpi nie wcześniej jednak, jak po upływie 3 dni od momentu wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - złożą wszystkie dokumenty wymienione w pkt. VI.4. 2. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Oferent składający ofertę musi spełnić wymogi formalne poprzez złożenie wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie VI niniejszej Specyfikacji. Są to dokumenty stwierdzające wiarygodność. Brak któregokolwiek z tych dokumentów spowoduje wykluczenie z postępowania przetargowego. II. KRYTERIA OCENY OFERTY 1. W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty , komisja przetargowa będzie się kierowała następującymi kryteriami: - cena ryczałtowa - 100,0 % 2. Przez cenę ryczałtową rozumie się koszt udzielenia i obsługi kredytu mierzonego: - kwotą marży bankowej , którą kredytobiorca będzie musiał zapłacić za cały okres kredytowania w PLN , - kwotą prowizji w PLN, - kwotą odsetek wyliczonych wg WIBOR 3M zgodnie z pkt. VI.21 SIWZ . III. SPOSÓB OBLICZANIA OFERTY 1. Ocena ofert odbywać się będzie według kryterium określonego w pkt. VIII niniejszej Specyfikacji. 2. Przez najkorzystniejszą ofertę rozumie się ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów. 3. Każda z ofert oceniana będzie oddzielnie w dziesięciopunktowej skali na podstawie poniższego wzoru: cena najniższa w PLN C = ------------------------------------ x 100 = cena badanej oferty w PLN gdzie : C - ilość punków uzyskana przez ofertę . 4. Ocena końcowa będzie liczona do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku identycznej ilości punktów, o wyborze Oferenta zadecyduje ocena wyliczona z dokładnością do czterech miejsc po przecinku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę sporządza się pisemnie, w języku polskim w układzie zgodnym z załączonym Formularzem ofertowym ( wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 1do Specyfikacji). Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Oferenta na zewnątrz. Oferta winna zawierać : 1. pełną nazwę Oferenta , adres wraz z numerem telefonu, faksu i datę sporządzenia oferty, 2. cenę za jaką Oferent zobowiązuje się zrealizować zamówienie w układzie jak w Formularzu ofertowym, 3. podpisane oświadczenie, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do Specyfikacji, 4. zaświadczenie o uregulowaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z właściwego oddziału ZUS, 5. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo skarbowych, 6. aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego (dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem), 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych , 8. podpisane oświadczenie, że warunki przekazanego projektu umowy zostały zaakceptowane i w przypadku wyboru oferty, umowa zostanie podpisana w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, bez żadnych zmian. 9. podstawowe informacje o Oferencie, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do Specyfikacji. 10 umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy). 5. W treści umowy, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się, w porozumieniu z Oferentem, wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków niekorzystnych dla Zamawiającego. 11. Dokumenty wymienione w punkcie od 4.4 do 4.7, załączone do oferty, muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 z 2004 r.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawców. 12. Oferent jest zobowiązany do ponumerowania i ułożenia dokumentów według Instrukcji ułożenia dokumentów stanowiącej załącznik Nr 6 do Specyfikacji. 13. Formularz ofertowy powinien być wypełniony przez Oferenta, ściśle według warunków i postanowień zawartych w dokumentach przetargowych, bez dokonywania w nim zmian. 14. Oferta powinna być napisana na maszynie lub komputerowo, podpisana przez Oferenta. Wszystkie stronice oferty , na których dokonano poprawek lub korekty błędów, muszą być sygnowane podpisem osoby podpisującej ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Iława w kwocie 3 900 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w wysokości 960.097,00 zł. w 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zalewo oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1.351.249,34 zł
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-07-20 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.565.685 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt pięć 00/100)
Dodano: 2016-07-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2016 roku w wysokości 1 041 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-06-23 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 127 684,59 zł Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2016-06-03 - kredyt inwestycyjny na spłatę kredytu
Dodano: 2016-04-28 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu Gminy Miejskiej Szczytno.
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2016 roku deficytu budżetu Gminy Grunwald i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-04-12