Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej w Brodach w ul. Szkolnej, Piaskowej i Akacjowej

Gmina Brody ogłasza przetarg

  • Adres: 27-230 Brody, ul. St. Staszica 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2711205 , fax. 041 2711231
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
    ul. St. Staszica 3 3
    27-230 Brody, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2711205, fax. 041 2711231
    REGON: 29101000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: Budowa kanalizacji sanitarnej w Brodach w ul. Szkolnej, Piaskowej i Akacjowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pod nazwą:Budowa kanalizacji sanitarnej w Brodach w ul. Szkolnej, Piaskowej i Akacjowej 1. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje: Budowę kanalizacji sanitarnej w ulicach: Szkolna, Piaskowa i Akacjowa w miejscowości Brody. Łączna długość sieci kanalizacyjnej do wybudowania wynosi 10 706 mb, w tym kolektor grawitacyjny - 7854 mb, kolektor ciśnieniowy - 2 852 mb oraz 4 przepompownie. Ścieki zostaną odprowadzone do istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Krynki , gm. Brody Średnica rur kanalizacyjnych i ich zagłębienie będzie uwzględniać perspektywiczny odbiór ścieków ze wszystkich nieruchomości zlokalizowanych przy ulicach, wzdłuż których przebiegał będzie kanał ściekowy. Sieć kanalizacyjna zostanie wykonana z rur PCV, łączonych na uszczelki gumowe o następujących średnicach: kanał sanitarny ?400, L = 392,00 mb. kanał sanitarny ?315, L = 635,00 mb kanał sanitarny ?250, L = 1578,00 mb. kanał sanitarny ?200, L = 2008,00 mb. Kanał sanitarny ?160, L = 3 241,00 mb,. przepompownie ścieków - 4 KPL. rurociąg tłoczony ?110 PE, L = 1 390,00 mb. rurociąg tłoczony ?150 PE, L = 420,00 mb. rurociąg tłoczony ?75 PE, L = 807,00 mb, rurociąg tłoczony ?50 PE, L = 235,00 mb, Zakres obowiązków Wykonawcy: a) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych, b) koordynacja robót poszczególnych branż, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzające wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, e) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw, które wykonawca robót zamierza wbudować, f) sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, zatwierdzeń, certyfikatów zgodności, atestów, itp. oraz dokonywania rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych z umową na roboty, g) kontrola i weryfikacja stanu realizacji inwestycji, h) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, i) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, j) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, k) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu Zamawiającemu, l) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. 2. Wartość robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia wynosi 4 335 902,89,- zł netto (słownie: cztery miliony trzysta trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset dwa 89/100 zł). 3. Szczegółowy opis techniczny i dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji oraz projekt umowy na wykonanie robót budowlanych dostępne są w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.brody.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach