Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku - Budowa Internatu.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Grajewska 16A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6103742 , fax. 087 6104118
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ełku
    ul. Grajewska 16A 16A
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6103742, fax. 087 6104118
    REGON: 51103609200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna jednostka administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ełku - Budowa Internatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją Charakterystyka inwestycji: Budowa internatu o powierzchni zabudowy 1.015,00m2, powierzchni użytkowej 2.362,77m2 i kubaturze 6.350,00m3 wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr geodezyjnym 3404 położonej w Ełku przy ul. Grajewskiej. Budynek internatu zaprojektowano jako 3-kondygnacyjny w tym piwnica. Budynek internatu zostanie połączony z istniejącym budynkiem szkoły łącznikiem z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia technologicznego kuchni i wyposażenia pomieszczeń w meble. Doprowadzenie czynnika grzejnego poprzez budowę przyłącza i węzła cieplnego. Doprowadzenie wody poprzez włączenie do wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie szkoły. Odprowadzenie ścieków sanitarno bytowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Odprowadzenie wód opadowych z dachów i terenu utwardzonych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Instalacje wewnętrzne; wod-kan., co. , elektryczną, wentylacyjną wykonać zgodnie z projektami branżowymi .. Nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach: - Roboty budowlane budynku - Roboty instalacyjne wewnętrzne - Roboty instalacyjne zewnętrzne - Roboty terenowe - urządzenie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BS Zabłudów Oddz./Ełk 62 8099 0004 0090 7383 2000 0040 z adnotacją: (wadium za nadzór inwestorski na budowę internatu w Ełku ) 4. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.06.2009 r. o godz. 1000. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.06.2009 r. o godz. 1000 w siedzibie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca składający ofertę musi wykazać że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję inspektora nadzoru przy robotach budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych na min. 3-ch obiektach o podobnym charakterze o wartości obiektów powyżej 5.000.000,00 zł każdy, przy czym jeden z nich winien się charakteryzować kubaturą nie mniejszą niż 6.000 m3. b) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do nadzorowania określonych w zamówieniu robót t.j - Uprawnienia konstrukcyjne - Uprawnienia instalacyjne dla sieci wewnętrznych i zewnętrznych - Uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych Do wszystkich uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że osiągnął dodatni wynik finansowy za lata 2006, 2007 i 2008 b) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;( umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej) 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz nadzorowanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych na min. 3-ch obiektach o podobnym charakterze o wartości obiektów powyżej 5.000.000,00 zł każdy, przy czym jeden z nich winien się charakteryzować kubaturą nie mniejszą niż 6.000 m3., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - należy wypełnić na podstawie zał. nr 4 do specyfikacji (doświadczenie zawodowe). 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia inspektora nadzoru, inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7. dane finansowe lub oświadczenie potwierdzające, że wykonawca osiągnął dodatni wynik finansowy za lata 2006, 2007 i 2008 8. polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł, 9. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 10. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z drukiem załączonym do specyfikacji); 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 12 stosuje się odpowiednio. 14. UWAGA!Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. 16. UWAGA! Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. // Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. // Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona. 17. Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach