Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”. Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Dokumentacja projektowa, na podstawie której realizowane jest wykonanie przedmiotowego zamówienia obejmuje działki ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” w specjalnościach:  konstrukcyjno-budowlanej,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu II, który obejmuje: 1) wykonanie urządzeń wodnych, w tym: budowa kładki małej (koryta na strumień wody łączącego staw z tzw. „studnią–fontanną”), drewnianych budek lęgowych dla kaczek – 3 szt., drewnianych platform lęgowych dla łabędzi– 2 szt. Przedmiotowe prace należy realizować w oparciu o wydane przez Starostę Buskiego pozwolenie wodnoprawne – Decyzja z dnia 21.06.2017r. Uwaga! W ramach niniejszego zamówienia nie należy wykonywać kładki rekreacyjnej nad stawem (kładka duża); 2) remont istniejącego domku dla łabędzi zlokalizowanego w południowo-zachodniej części Stawu Niemieckiego polegającego na wymianie spróchniałych elementów drewnianych, pokrycia dachowego itp.; 3) demontaż istniejącej fontanny pływającej zlokalizowanej na Stawie Niemieckim oraz jej ponowny montaż w zachodniej części Stawu Niemieckiego (dokładne miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego); 4) zakup, montaż oraz uruchomienie fontanny pływającej na Stawie Niemieckim (fontanna pływająca o wysokości obrazu wody do 10m, szerokości obrazu wody min. 8m z opcją oświetlenia (oświetlenie kolorowe autozmienne) – dysza tulipan. W ramach przedmiotowych robót należy wykonać wszystkie niezbędne prace w celu uruchomienia przedmiotowej fontanny, w tym zabezpieczenia przeciwporażeniowe, przeciwzwarciowe, przeciążeniowe itp. W kosztach zamówienia należy uwzględnić rozruch fontanny z zaprogramowaniem i instruktażem obsługi. 5) wykonanie nasadzeń zieleni wokół Stawu Niemieckiego zgodnie z dokumentacją projektową – rys. IV 1 c ”plan nasadzeń i wycinki – strefa stawu niemieckiego” oraz wykonanie nasadzeń wokół urządzeń siłowni plenerowej (ślizgi, wioślarz); 6) wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie workout (ślizgi, wioślarz) wraz z dojściami oraz nasadzeniem projektowanej zieleni; 7) wykonanie elementów małej architektury w postaci ławek w ilości 28szt. oraz koszy na śmieci w ilości 6 szt. (teren wokół istniejących boisk piaszczystych); 8) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oświetlenie terenu Stawu Niemieckiego tj. wykonanie instalacji i opraw oświetleniowych w płn.- zach. części stawu tj. : a) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oświetlenie terenu wraz z montażem słupów oświetleniowych z oprawami - zgodnie z typem opraw oznaczonych w dokumentacji jako typ A S03/1/10 oraz A S03/1/S11 – 2 szt.; b) wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z typem opraw ozn. w dokumentacji jako typ D S03/2 – 4 kpl. Zasilanie w/w oświetlenia należy wykonać z istniejącej instalacji oświetleniowej zakończonej oprawą typu A S03/1/S4 (punkt oświetleniowy zlokalizowany w płn. – zach. części stawu (oprawa typ A S03/1/S4 – zgodnie z dokumentacją projektową rys. IE-01 „oświetlenie zewnętrzne. Plan zagospodarowania terenu”). UWAGA! Zamawiający informuje, że w związku z rezygnacją z budowy kładki nad Stawem Niemieckim nie należy wykonywać instalacji zasilającej oświetlenie projektowanej kładki wraz z oprawami typu E oraz instalacji zasilającej oświetlenie zewnętrzne wraz oprawami typ A (numer oprawy: S1, S2, S3, S4, S5, S6, S7, S8, S9); 9) Wykonanie instalacji monitoringu wraz z montażem kamer stałopozycyjnych ozn. w dokumentacji CAM01 oraz CAM05 -2 szt. oraz kamery obrotowej CAM15 – 1 szt. W celu podłączenia kamer stałopozycyjnych CAM01 i CAM05 w ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać punkt dystrybucyjny PDO4 wraz z wyposażeniem określonym na schemacie ideowym – (dok. proj. rys. IEN-2). Kamerę obrotową CAM15 należy podłączyć do istniejącego przełącznika w PD01 w miejscu demontowanej istniejącej kamery - zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej; 10) wykonanie instalacji wodociągowej (jako punktu czerpalnego wody do podlewania) wraz z przyłączem w strefie sportowej: • od istniejącego zaworu ogrodowego zlokalizowanego we wschodniej części terenów zielonych (skate-park) do punktu zlokalizowanego w północno-zachodniej części skate-parku tj. wykonanie ok. 80m instalacji wodociągowej z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm zakończonej zaworem czerpalnym ogrodowym nie zamarzającym w obudowie. Przedmiotowe prace należy wykonać w technologii bez wykopowej (przyciskiem bądź przewiertem). Wykonany zawór ogrodowy, w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zniszczeniem należy zakończyć zabudowaną pokrywą żeliwną. UWAGA! Zamawiający informuje, że w ramach niniejszego zamówienia nie należy wykonywać punktów czerpalnych ujętych w dokumentacji projektowej tj. • od studni wodomierzowej SW do projektowanego punku czerpalnego zlokalizowanego w zach.-płn. części stawu • od studni wodomierzowej SW do projektowanego punktu czerpalnego zlokalizowanego przy torze rowerowym tzw. „workaucie”; • instalacji wodociągowej zakończonej punktem czerpalnym zakończonym w płn. części terenów zielonych (na wysokości Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Kościuszki 14 w Busku-Zdroju. UWAGA! 1. Zamawiający informuje, że zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego zostało podzielone na trzy etapy (Etap I, Etap II i Etap III). 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu II. 3. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania zakresu prac dotyczących Etapu I i Etapu III. 4. Zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnego postępowania przetargowego przeprowadzonego w 2019 roku. 5. Zamawiający informuje, że załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty przedmiotowym zamówieniem publicznym (prace budowlane opisane w dokumentacji projektowej są przewidziane do realizacji w trzech etapach: Etap I, Etap II i Etap III). Wobec powyższego szacowanie realizacji robót budowlanych niniejszego przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przeprowadzoną wizję terenową oraz załączone przedmiary robót, opis przedmiotu zamówienia i dokumentację projektową. 1. Zakres prac wyłączonych z niniejszego zamówienia obejmuje m.in.: Roboty ujęte w ramach Etapu I: • wykonanie elementów małej architektury na pozostałym terenie (wokół istniejących boisk do siatkówki plażowej, wokół obiektów sportowych oraz w strefie wejściowej; • wykonanie punktów czerpalnych wody do podlewania w strefie wejściowej; • siłownię workout; • budynek sanitarno-szatniowy wraz z dojściami; • punkt czerpalny wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw; • wykonanie siłowni zewnętrznej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz, prysznic solarny wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową; • wykonanie linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina – kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina – moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); • monitoring wizyjny tj. kamery (CAM 16, CAM 17, CAM 18); • elementy małej architektury w strefie wejściowej, sportowej (ławki, kosze, stojaki na rowery, itp.); • zagospodarowanie terenu w strefie wejściowej, w tym: budowę parkingu wraz z drogą wewnętrzną, budowa zjazdu z drogi gminnej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju, rozbiórkę istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych), remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa), wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych w strefie wejściowej, sportowej, wykonanie utwardzenia „placu przed blokiem” nr 9 os. Pułaskiego; • wykonanie fontanny posadzkowej; • wykonanie toru rowerowego tzw. „pumptracka”; • wykonanie nasadzeń zieleni w strefie wejściowej i sportowej; Prace budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów zielonych ujęte w ramach Etapu I zostały zrealizowane przez Gminę Busko-Zdrój w ramach odrębnego postępowania przetargowego przeprowadzonego w 2019r. Roboty ujęte w ramach Etapu III: • obiekty sportowe i ogrodzenie (boiska do koszykówki z piłkochwytami, boisko do badmintona, boisko do gry w bule, pentataque) wraz z oświetleniem obiektów oraz nasadzeniem projektowanej zieleni; • odwodnienie boisk (boisko do koszykówki, boisko do badmintona i inne); • kładkę rekreacyjną nad stawem (kładka duża); • oświetlenie kładki rekreacyjnej nad stawem; • projektowane trybuny + podest wejściowy; • oświetlenie wokół stawu niemieckiego wraz z instalacją CCTV, z wyłączeniem oświetlenia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia; • oświetlenie terenu w strefie sportowej (w tym: wokół istniejących boisk do siatkówki plażowej, skate-parku wraz z instalacją CCTV); W/w prace budowlane ujęte w ramach Etapu III są przewidziane do realizacji w ramach odrębnego postępowania przetargowego. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację zadania pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysu ofertowego dotyczącego wynagrodzenia ryczałtowego; d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; s) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; t) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; u) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; v) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; w) poświadczenie terminu zakończenia robót; x) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; y) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; z) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; aa) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; bb) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; cc) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; ee) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach -przez stały nadzór rozumie się obecność inspektorów nadzoru we wszystkich wymaganych branżach na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy; ff) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; gg) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; hh) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; ii) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II”. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 1.2 W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów zielonych miedzy os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap II” obejmującego zakres prac opisany w pkt 3.1.1 SIWZ. 1.3 Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt zawiera:  Dokumenty formalno-prawne;  Zagospodarowanie terenu - Projekt zagospodarowania terenów zielonych między os. Kościuszki i os. Pułaskiego w Busku-Zdroju wraz z niezbędnym doposażeniem istniejącego zagospodarowania (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia);  Projekt nasadzeń i wycinki zieleni (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia);  Projekt siłowni plenerowej + linarium (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia);  Projekt małej architektury (w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia);  Projekt kładka mała, schematy, przekroje dot. budowy kładki małej (koryta na strumień wody łączącego staw z tzw. „studnią–fontanną”);  Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – oświetlenie terenu (w zakresie objętym niniejszym zamówieniem);  Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – monitoring (w zakresie objętym niniejszym zamówieniem);  Lokalizacja proponowanego do wykonania punktu czerpalnego (w płn. – zach. części zagospodarowanego terenu) - ok. 80m instalacji wodociągowej z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 32mm zakończonej zaworem czerpalnym ogrodowym nie zamarzającym w obudowie;  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d) SIWZ”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach